• olandstoken

köp menskopp!

jag säger bara, köp menskopp! kvinnors räddare!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 16:47
    Vad roligt att det är så många som delar med sig av sina erfarenheter! Och det är kul att det har resluterat i beställningar.

ps. jag äger inte www.menskopp.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-19 09:42
    bra information in insättning och uttagning av menskoppen finns på menskoppen.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-09 14:24
    Att använda menskoppen är både ekonomiskt, miljövänligt och bra för ditt underliv

Men komihåg att det är lite trixigt innan man lär sig att att få in den och ut den på ett "bra sätt". Ge den lite tid!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-13 08:47
    www.menskoppen.se/
    mkopp.se
    www.amandasintima.se/
    sv.wikipedia.org/wiki/Menskopp
    www.menskopp.nu/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-29 19:12
    Nu är det dags för ny tråd. Sprid info om menskoppen till alla vänninor
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50391042.html

• Svar på tråden köp menskopp!
  • Schnauser

JAAA!!! Det bästa mensskydd jag någonsin haft. ALDRIG mer tamponger.

Jag har vunnit 10 miljoner! (Testar
  • FrejaMariah
    Jessiicaa89 skrev 2009-11-04 22:39:05 följande:
    Ngr som pratat om olika storlekar på menskoppen, va jag har läst och sett finns det ju bara 2 olika. A kopp- För kvinnor som fött vaginalt och är över 30 år. B kopp- För kvinnor under 30 som inte fött barn!
    menskopp.se/shop/
  • Caroline05
    Mikkla skrev 2009-11-04 23:33:17 följande:
    Aldrig mer menskopp för min del. Jag testade den och allt gick bra men första natten jag använde den så fick jag problem. Eller problemet uppstod när jag skulle ta ut den. Fick inte tag på den för den glidit upp. Tillsist fick jag väcka min man och be honom om hjälp. Inte så romantiskt att ha en man som försöker få tag i en menskopp. Efter en halvtimmes kämpande och mycket smärta lyckades han tillslut få tag i den. För mig är menskoppar lika med skräck. Hade ont i flera dagar efteråt.
    Precis samma här. Min sambo förbjöd mig att använda den efteråt!

Men jag ska testa en annan modell nu och se om det funkar bättre. Vilken kopp hade du?
  • lokisse
    bebis090614 skrev 2009-11-05 01:44:33 följande:
    men shit!!! en sån måste jag ha!!!
    oh ja det maste du!
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • Denebola

Haha, var just med i en undersökning om mensskydd, när jag svarade att jag varken använder bindor, tampong, eller trosskydd fick jag inte vara med längre... Lite synd i och för sig att jag inte kunde ange vad jag använder i stället.

• CosmicCat
    Denebola skrev 2009-11-05 12:04:42 följande:
    Haha, var just med i en undersökning om mensskydd, när jag svarade att jag varken använder bindor, tampong, eller trosskydd fick jag inte vara med längre... Lite synd i och för sig att jag inte kunde ange vad jag använder i stället.
    Den panelen fick jag inte heller vara med i. Jag har nu använt mig av menskoppen i ett år och jag kan inte tänka mig att någonsin gå tillbaka till något så dåligt och äckligt som tampong eller binda.
  • lokisse
    Denebola skrev 2009-11-05 12:04:42 följande:
    ha haha dom maste tro att du later din mens rinna längs benen neller nagot...
    snorkrakornas barn heter snorungar
Svar på tråden köp menskopp!