• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Mabimao
    Bambiblogg skrev 2010-02-06 14:23:27 följande:
    Du får tro vad du vill. Men jag tror faktiskt att du blandar ihop mig med någon annan. Jag har inte haft några bilder alls i mitt galleri tills nu. Har inte orkat uppdatera min presentation eller mitt galleri någon gång. Men som sagt, du får tro vad du vill.Sue Ellen skrev 2010-02-06 14:09:25 följande:
    Jag såg dem också och har varit på vippen typ hundra gånger att ifrågasätta varför du i typ alla dina inlägg hänvisar till "Bambis blogg" när det är du som är Bambi. Att du nu tagit bort bilderna i ditt galleri har jag också sett.
    Fånigt att låtsas något annat.......
    Jag har tyckt att det är underligt att du pratat om dig själv i tredje person  
    Och att du när vi pratade sponsrade bloggar senast var med i diskussionen om Bambis blogg. Kändes sådär......
    Man vill inte bli lurad bland vänner
  • Sue  Ellen

Hej hopp! En fråga: har någon här köpt eller kanske kollat på en vit 100 gr frill top (den senaste som kom nu)? Min sådan top har en svart rosett på ärmen (nere vid ärmslutet, alltså). Jag trodde den var mörklila (royal) på alla...? Gillar i o för sigatt den e svart, men vill bara kolla hur era ser ut?

• Mabimao

Ja, det blev inget kul och jag bidrog med en del av det. Men jag har ärligt undrat över det en del men inte velat säga något......
    Men nu är det ute och så är det inget mer  med det, nu ängnar vi oss åt nåt roligare.

Är det ingen som sett Tenfold i dark powder? Verkar som om ingen tagit in den......
    Helst skulle jag vilja ha en äldre utan texten på. Jag sålde min 3:a och behöver nu en 4:a. Vet ju att 4:orna går fort så jag får inte vela för länge........hm hade hoppats på rabatt kod någonstans.......
    1700 är lite mycket när man absolut inte behöver en kofta.......skulle behöva vår jacka........ (hur många tror att jag faktiskt inte har en jag kan ha? ..........Ingen?, rätt...men jag vill ha en)
    Dessa ilands bekymmer!!!!!

Kram på er töser, känns bra att vara

• Mabimao

........tillbaka från fjällen med helt fungerande bredband.......skulle det fortsatt med

• Stargirl

Jag som TS  tycker vi ska lämna det nu. Alla vet.....who cares och detta ska inte bli en tråd där folk anklagar varandra.

Vi lämnar alltså ämnet och fortsätter med annat. Ingen förtjänar att jagas i denna tråd (om man inte sålt kopior eller lurat ngn på Tradera villet iofs inte hänt ännu).

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • smulan0

jag tycker det är helt ok om någon är här utan att vilja stoltsera med vem där är irl eller ens vilken blogg de har. Men det är helt klart roligare om man är ärlig och delar med sig lite, tycker jag då!

Mabimao, har inte sett den, men du är ju en utmärkt detektiv så du lär väl hitta den!

• Mabimao
    smulan0 skrev 2010-02-06 19:10:30 följande:
    jag tycker det är helt ok om någon är här utan att vilja stoltsera med vem där är irl eller ens vilken blogg de har. Men det är helt klart roligare om man är ärlig och delar med sig lite, tycker jag då!Mabimao, har inte sett den, men du är ju en utmärkt detektiv så du lär väl hitta den!
    Ja vi får hoppas. Har den funnits i den färgen något annat år? Nån som vet?
    Alltså, Tenfold dark powder.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III