• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del III

{#lang_emotions_heart} För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

{#lang_emotions_flower} Officiella hemsidan :
    www.oddmolly.com

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - När säljaren inte vill sälja med ngn sorts garanti betalning.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-08 21:03
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 14:54
    Nya bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-21 13:19
    Odd Molly BLOGG tråden med länkar till alla Bloggarna. Fyll i din blogg i tråden nedan. Där kan vi samla alla.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:13
    NY tråd!

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50609687.html
  • Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III
  • Tindrisen03
    Duntoffla skrev 2010-02-07 12:21:38 följande:
    Japp! Inser att jag är rätt dålig på att shoppa för jag känner bara igen hälften av butikerna du pratar om Tack för tipset! Då vet jag vara jag ska börja leta.Trist att de håller så dåligt. ÄR de smala i modellen? Har rätt breda fötter och Calou sitter bra på mig.
    Ganska smala i modellen men tycker att de sitter bra på mig och jag har inte speciellt smala fötter men de sitter på bra i och med att de jag hade var slip-in och då är det bra om de sitter relativt tajt så att de sitter kvar på foten
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Duntoffla
    Tindrisen03 skrev 2010-02-07 12:42:04 följande:
    Ganska smala i modellen men tycker att de sitter bra på mig och jag har inte speciellt smala fötter men de sitter på bra i och med att de jag hade var slip-in och då är det bra om de sitter relativt tajt så att de sitter kvar på foten
    Låter bra det

Nu ska vi gå ut och åka lite snow racer.

Cu
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • tlillan
    Morty skrev 2010-02-06 23:13:29 följande:
    Samma som mig. Vilken färg funderar du på?
    ingen aning... alla? :) fniss... när jag faller för en så faller jag ofta för alla färger.

En fonda till lär nog hamna här. Röd känns julig men royal... åhhh... :)
    Har en fonda på mig idag o den är ju bara hur go som helst!
  • Tindrisen03
    tlillan skrev 2010-02-07 13:39:17 följande:
    ingen aning... alla? :) fniss... när jag faller för en så faller jag ofta för alla färger. En fonda till lär nog hamna här. Röd känns julig men royal... åhhh... :)Har en fonda på mig idag o den är ju bara hur go som helst!
    Tycker också att en röd velourklänning kanske kan kännas lite tomtemor Fin men som sagt lite julig... Får prova
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • tlillan
    Tindrisen03 skrev 2010-02-07 14:10:51 följande:
    Tycker också att en röd velourklänning kanske kan kännas lite tomtemor Fin men som sagt lite julig... Får prova
    ja, man får ju se när de kommer.. beror på vilken röd det blir med.. :)
    SPännande är det i alla fall... :)
  • isako
    tlillan skrev 2010-02-07 13:39:17 följande:
    ingen aning... alla? :) fniss... när jag faller för en så faller jag ofta för alla färger. En fonda till lär nog hamna här. Röd känns julig men royal... åhhh... :)Har en fonda på mig idag o den är ju bara hur go som helst!
    Tindrisen03 skrev 2010-02-07 14:10:51 följande:
    Har ni faktiskt rätt i... Det kan bli väääldigt knasigt.. Hoppas på en fiin röd färg {#lang_emotions_tomte}
  • Pyttisens mamma

Efterlyser en fields of lace stl 0 el kanske 1 (de är rätt stora har jag fått för mig?), helst i chalk el powder. Nån som sett? Missade just en på tradera som blev alldeles för dyr för mig...

• Tindrisen03
    isako skrev 2010-02-07 14:51:46 följande:
    Har ni faktiskt rätt i... Det kan bli väääldigt knasigt.. Hoppas på en fiin röd färg
    Älskar ju Odd Mollys röda grejer annars och skulle gärna ha en röd fin velourklänning men just materialet velour i rött kan kanske ge lite julkänsla
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Duntoffla
    isako skrev 2010-02-07 14:51:46 följande:
    Har ni faktiskt rätt i... Det kan bli väääldigt knasigt.. Hoppas på en fiin röd färg
    Ja om det är "fel" röd nyans. Annars kan det vara toksnyggt med bruna ben.
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Tindrisen03
    Duntoffla skrev 2010-02-07 15:18:37 följande:
    Ja om det är "fel" röd nyans. Annars kan det vara toksnyggt med bruna ben.
    Ja stod och drog i Odd Mollys röda cachmere mössa i veckan i OM-butiken men fick sådan tomteluvakänsla. Den är verkligen jättefin och det var ju t.om 70% men det blev ingen.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del III