JULGODIS!
Har inte hittat någon tråd för julgodisbak ännu i år?
Har jag missat den eller har det bara inte startats någon?
Om inte annat så kommer det en tråd här!
Fyll på med era smaskigaste recept och andra tips och idéer!
Har inte hittat någon tråd för julgodisbak ännu i år?
Har jag missat den eller har det bara inte startats någon?
Om inte annat så kommer det en tråd här!
Fyll på med era smaskigaste recept och andra tips och idéer!
Mycket möjligt att ni fått frågan redan men det är lite för många sidor att läsa igenom!
Hur länge håller sig julgodis t.ex mozartkulor, bountybollar, rockyroad, polkabräck i kylen?
Tänkte göra burkar att ge bort, har gjort det tidigare men inte hittat något bra sätt att vira
in de runda godisarna. Har blivit en bit cellofan med snöre runt. Någon som har bättre tips?
Tänkte använda färgad folie till de fyrkantiga! Vore skoj med något annat till de runda!
Tack på förhand!
snuttjulla; gå in på recept.nu och sen leilas rocky road..enkelt och supergott recept!!
gjorde fudge för nåt år sen efter ett recept i nån mamma/väntabarn tidining. Det var från Fazer med deras mörka choklad samt kondenserad mjölk o hasselnötter. NÅn som vet vad jag menar och har det receptet?? de var så sjukt himelskt goda o jag har letat o letat men hittar det inte... :(
Hej såg någonstans ett recept på skumtomte fudge men kan inte hitta det nu. Snälla hjälp mig någon med detta recept som jag känner att jag så gärna vill pröva.
skriver lite så att jag får denna sidan i favoriter facket. här ska bakas..
Funderar lite på Pepparkakskladdkakan på sidan 59, visst borde det fungera med pepparkaksksryddor? Isf hur mycket tror ni det ska vara i 2msk? Mer/mindre? Ska det fortfarande vara kanel i om jag använder pepparkakskryddor?