JePaLuLi skrev 2009-12-27 19:27:18 följande:
Kikar in en snabbis.Åkte på magsjuka på julafton så roligare kunde man ju ha!Mina barn har inte förstått det där med tomten än, men Lucas hjälpte glatt till med att dela ut paket och var inte alls rädd för tomten. Linus var däremot lite skeptisk och höll sig till pappas famn Hoppas det är bra med er alla!
sänder er krya på er kramar.här har ebba och maken kräkts.
dinana skrev 2009-12-27 21:14:06 följande:
I år önskade vi oss inga julklappar eftersom vi redan har så mycket skräpandes här hemma, men vad får man då.. jo massor med julklappar. Vi hade i alla fall med oss mer klappar hem än när vi åkte dit.. Tyvärr... så det var smockfullt i bilen. Jag tror jag skall sluta å fira jul fram över... visst jag älskar att köpa julklappar och det här med att ge bort saker.. men hatar att få julklappar då jag vet med mig att jag oftast inte brukar uppskatta det jag får. Önskar man sig något så får man det aldrig... utan då köper folk en massa skräp till en istället som man inte vill ha eller som man redan har massor av sedan tidigare... i år fick jag till exempel två parfymer.. och jag blir ju spyfärdig av parfym. Visst är det roligt. Plus att jag fick två lampor.. humm, som det inte räcker med åtta som står å skräpar här hemma i. Jag vill ju ha riktiga taklampor att hänga i taket. Så jag förstår inte riktigt hur folk tänker när man skriver inga julklappar på sin önskelista...
låter inte kul.här är det barnen som får julklappar.sen brukar vi vuxna köpa trisslotter eller chokladkartong till varandra
Maria84 skrev 2009-12-27 23:46:10 följande:
Har suttit och bölat till My sisters keeper, handlar om en tjej som har cancer.. En jobbig film att se på när man har haft det nära. Illa, vi kommer inte in i bilen! Den har frusit igen! Dörrar och baklucka sitter som hälleberget så jag hoppas att vi kommer in i den imorron för jag hade tänkt åka på mellandagsrea ju.
har ni försökt med låsspray?här är det plusgrader och det droppar från taken.idag är det visst gummistövelväder.
vi var på ikano igår,fy vad mycket folk.sen fick man leta länge efter en parkering.ett rikspucko ställde sig på två parkeringar genom att parkera bilen rakt över två p-platser.många glodde men ingen sa nått.tyvärr han han in innan vi fann en p-plats.där stod han i flera timmar och tog upp två familjeparkeringar.han var ensammen i bilen!
hade jag haft ett papper och en penna så hade han fått en fin lapp med texten "lär dig parkera ditt rikspucko"mohaha