playmate86 skrev 2010-01-14 21:05:53 följande:
rolig fråga nu..favoriträtten och den mest hatade rätten i dina ögon vilken är det???jag älskar pannerad fisk, kokt potatis och gräddkokt spenatjag hatar bruna böner slemigt och bara enbart kräk framkallande hos mig
kyckling är min favvorit
mat jag inte klarar av är tunga,njure,fiskbullar.det får allt att vända sig i magen
tomcar1 skrev 2010-01-14 20:21:51 följande:
HJÄLP.....vovven och jag har hittat en and i diket här där vi bor. Vet inte om något djur tagit den från början och blev skrämd och släppte den då vi kom. Den verkar ha kanat ner i diket och jag tror det är blod där den har legat. Vad kan man göra ? Jag ville att gubben skulle gå ut och ha ihjäl den, för den lär ändå lida något hemskt, men han ville inte. Den rör knappt på sig när hunden ville fram och vi kom. Någon som har förslag på om man kan ringa någonstans där folk kommer ut och kan hämta den ? kanske knäppt ? Maken tyckte att det är lika bra att naturen får ha sin gång, men usch tills dess då !
avliva den.det är bättre att avliva den att den plågas/fryser ihjäl plågandes.
vad ska ni hitta på idag?här ska jag och stora tösen ev. till ikano under eftermiddagen och leta efter reafynd och sybehör.