• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Anonym (0 fantasi)

Suck, att inte moraltanterna kan hålla sig ifrån sådan här tråd...

Jag och min ex-älskare träffades i bilen. Sexet blev inte så jättebra, krångligt och bökigt.

• Anonym

Tycker sopptippen borde passa er bra - risken är väl att dom inte släpper ut er.

• Anonym (Den andre)
    Anonym skrev 2009-11-26 10:04:36 följande:
    man kan inte Älska ngn om man är otrogen mot den
    Nej, givetvis inte. Otrohet hör inte hemma i ett förhållande där det finns respekt och kärlek.
  • Anonym (Sway)

Att träffas i bilen är bökigt.
    Jag och min älskare åker på "affärsresor", en helg i annan stad.
    På hemma plan blir det på köpcentrum, i skogen, eller hos vänninans lya.
    Plats finns om fantasin får spelrum:=)

• Anonym (0 fantasi)

Sway: Köpcentrum???!!!
    Och jag som tyckte att VI var vågade

• Anonym (Fantasifull)

Det är väl bara fantasin som sätter gränser egentligen.
    Alla ställen är väl potentiella älgskogsplatser om bara spontaniteten och viljan finns. Så ha rdet varit för mig iallafall...Så skogen, bilen, resturangen, hos kvinnan, hemma hos sig själv när frun är borta...you name it!

• Anonym (*skäms*)

Vi träffades oftast i hans lastbil.....

• patti87

varför ens vara otrogen??? då är det ju bättre och vara singel för tusan...hemskt usch!!!

• Anonym (Fantasifull)

Jo i den bästa av världar så är ju ingen otrogen.
    Men det finns mååånga förhållanden där allt utom den sexuella biten är bra.
    Och då tycker jag det är bättre att man lekar av sig på annat håll utan att förstöra det andra man har med sin partner.

• 86maria

Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 09:52:30 följande:

Fast nu var det inte det saken gällde, du vet inte hur mitt liv är i övrigt eller hur min man är eller andra faktorer som spelar in. Finns gott om andra trådar där man kan diskutera om det är fel med otrohet eller inte, håll dig till dem!
    haha nä det vet jag inte det måste ju vara synd om dig!! dumpa honom då om du inte är nöjd med ditt liv.. jag vet att folk gör misstag! jag har ockå gjort det men inte att man är otogen med samma man/kvinna flera ggr!' för även den bäste kan ta ett snesteg!
    snälla detta är familjeliv trodde du på allvar att du inte skulle få kommentarer eller?!
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?