• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Anonym
    86maria skrev 2009-11-26 13:20:25 följande:
    Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 13:12:57 följande:
    jag vet att jag är OT men sitter inte på någon speciellt hög häst.. tycker bara att man ska göra allt för att göra sig själv lycklig, och med det menar jag att du du borde lösa problemet med din parnter.. gå skillda vägar eller vad det är du vill, man blir inte lycklig någon längre tid i ett förhållande där man är 3st.. jag vet själv!!
    Självklart har du helt rätt - ven fn vill ligga o knulla i en lastbil, på en parkeringsplats eller på toa på ett köpcentrum månad efter månad.
    Ts - ta dej i kragen och avsluta ditt förhållande, inte minst för din egen skull.
    Sexa i bilen en kall februarikväll ska ingen behöva göra, get a life!
  • 86maria

Anonym (0 fantasi) skrev 2009-11-26 13:14:01 följande:

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 13:10:46 följande:
    Håller med. Tror att min man anade vad som pågick, men han valde att blunda för det.
    ja men då är det ju hans val eller hur
  • Anonym (Fantasifull)

Självklart kan man se på det här med otrohet på olika sätt.
    Men för vissa och även för mig själv så känns det mycket bättre att träffa nån annan och avnjuta den sexuella biten uta natt rasera hela familjen.
    Visst har man fått smyga och varit tvungen att ha sex på mindre komfortabla ställen.
    För egen del så tänder det mig att ha sex på lite "förbjudna" ställen.
    Har träffat par som haft den uppgörelsen att ta in mig som en 3:e part istället för att frun smyger.
    Smaken är ju som baken...

• 86maria

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 14:30:16 följande:

Självklart kan man se på det här med otrohet på olika sätt.Men för vissa och även för mig själv så känns det mycket bättre att träffa nån annan och avnjuta den sexuella biten uta natt rasera hela familjen.Visst har man fått smyga och varit tvungen att ha sex på mindre komfortabla ställen.För egen del så tänder det mig att ha sex på lite "förbjudna" ställen.Har träffat par som haft den uppgörelsen att ta in mig som en 3:e part istället för att frun smyger.Smaken är ju som baken...
    ja så länge alla spelar med öppna kort och lika villkor så tycker jag att man ska få göra vad man vill!!
  • Anonym (Fantasifull)

>86maria
    Jo men i det här fallet handlar det ju inte om att spela med öppna kort..
    Inte från min sida dock. Men andra jag varit med har det varit så för.
    I min egen mening så gör jag familjen en tjänst genom att leva ut mina lustar på annat håll än att splittra en fin familj.

• Anonym

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 14:44:40 följande:

I min egen mening så gör jag familjen en tjänst genom att leva ut mina lustar på annat håll än att splittra en fin familj.
    För dej är det kanske en fin familj, men för din partner - om den fick veta - är det inte så säkert en fin familj. Du sätter dig själv i vetskapens finrum o myser och din partner i okunskapens källare. Jag har för mej det kallas egoism.
  • Anonym (Fantasifull)

Jo som alla vet har myntet 2 sidor.
    Men om jag mår bra som människa så blir jag gladare och positivare och kan ge familjen mer. Men om jag deppade ner mig såpass att jag inte orkade mer och splittrar familjen skulle det inte kännas bra. För mig är det dom alternativen.
    Jag har en enorm drift och blir den inte tillfredställd hemma så tycker jag det är bättre jag hittar jämlikar.

• Anonym

Du ställer ditt eget "skulle det inte kännas bra" mot hennes rätt att välja sitt liv på sanningsenliga grunder. Sedan väljer du och sätter dej själv främst. Vrid och vänd - men du mår bra på bekosnad av henne.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-11-26 14:49:15 följande:
    Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 14:44:40 följande:
    För dej är det kanske en fin familj, men för din partner - om den fick veta - är det inte så säkert en fin familj. Du sätter dig själv i vetskapens finrum o myser och din partner i okunskapens källare. Jag har för mej det kallas egoism.
    Och ändå känns det som att du har ÄNNU mindre kunskap om hur hennes/hans familj fungerar och ändå uttalar du dig som om vore du chef i vetenskapens finrum.....
  • Anonym (Fantasifull)

Jo så kan det nog vara...
    Kanske jag är egoistisk..Men när jag sitter och överväger så kommer ja galltid fram till samma sak. Har många gånger funderat på separation för att inte "den andre" ska bli sårad men drar mig ur i sista stund. Men vad ska man göra åt driften.
    Dock träffat en hel del kvinnor i exakt samma sits där dom vill leka men samtidigt ha kvar sitt "vanliga" liv och inte bryta upp.

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?