• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Anonym (=))
    urv73 skrev 2009-11-29 23:58:14 följande:
    Anonym (=)) skrev 2009-11-29 22:09:39 följande:
    Hmmm, du tror inte att det är just ruschen av att göra något förbjudet som gör många otrohetsaffärer så "bra"? Tror att om båda lämnade sin partner för att satsa 100% på "älskaren/ älskarinnan" så skulle det kanske självdö för att spänningen var borta. Kanske inte från båda sidor men det behövs ju bara att det svalnar från en sida för att det hela inte ska funka.
    sant.. tänkte bara höra vad ts själv hade tänkt efter skillsmässan...
  • Anonym (vinnie)

Hyr en lägenhet. Låna en sommarstuga. Klättra upp i ett vingligt jakttorn. Ta in på hotell. Leta upp ett skyddsrum. Ta en skogspromenad. Åk spårvagn. Köp ett tält. Använd bilen. Köpcenter. Långtidsparkeringar. Åk ut i skärgården.

Nackdelen är att det är lite fel säsong för utomhusaktiviteter.

Lider med dig, din man, den nya killen och den nya killens tjej. Jobbig sits.

• Anonym

Ursäkter ursäkter.... Jag har också varit med en missbrukare men inte fan var jag otrogen för det. Jag gjorde slut på vårt förhållande och gick vidare i livet.

• Anonym (numera trogen)

Att vara otrogen är ett litet slitgöra och väldigt frustrarande. Jag och min älskarinna provade det mesta.

Varandras jobb efter arbetstid, bilen, parker och naturen på sommaren, toaletter på caféer och restauranger, i ett solarium på stan, i prång och gränder, i en taxi en gång och vid några ganska nervösa tillfällen hemma hos varandra när partnern var bortrest, men fan vad jag fick dammsuga hårstrån och leta örhänge efter det.

För att inte längta ihjäl oss efter varandra så bokade vi en gång varannan vecka eller så hotell, antingen bara över dagen eller med övernattninng på annan ort och skyllde hemma på konferens. I två år höll vi på och pengarna rullade som attans.

Nu är vi skilda och tillsammans på riktigt, men ibland återupplivar vi gamla minnen på en restaurangtoalett eller så

PS. TS skit i alla moralister, det du gör nu är kanske en nödvändig början till ett bättre liv. Vi som inte vet hur ditt liv ser ut har ingen rätt att döma. Lycka till!

• Anonym (:))

visst är de jävligt fel att vara otrogen mot sin partner, jag har varit med om det själv, ett ex som träffade en annan vid sidan om under hela vårat 3åriga förhållande, det kändes kan jag lova när jag tillslut fattade, jag gjorde slut med killen, han nekar än idag faktiskt men jag har god kontakt med tjejen han träffade,, och hon litar jag på mer än hans ord. skitsamma,, men jag har själv varit otrogen oxå, inte mot den killen men killen som jag blev tillsammmans med efter han, jag träffade flera olika under en ganska lång tid och jag tror det berodde på att killen jag hade bettede sig mest som en kärring,, ursäkta men han var så mesigt lagd och väldigt tråkig i sängen,, inte så att jg planerade otroheten alltid men att ha lite vild sex och desutom ha det i största hemlighet gör det extremt upphetsande.. jag hade tyvärr aldrig dåligt samvete även fast jag var väldigt fäst vid killen, men jag tog mitt förnuft till fånga tillslut och gjorde slut.. jag tycker att det är en männsklig grej även fast jag hatar det, men att vara otrogen är bara en del av människans natur av nått slag.. även om man sårar.. säger inte att det är rätt inte på något sätt men de kan vara så att det är som en extra krydda i sin tråkiga vardag... nu lever jag tillsmammans med min man sen länge och jag har aldrig varit otrogen mot han och skulle aldrig falla mig in att vara, för hos han finns det mycket att hämta, sexet är aldrig desamma och det han ger mig sexuellt och till vardags skulle jag aldrig kasta bort på otrohet... bättre att hålla de i fantasin. :) släpp loss tjejer o killar... rollspel är inte fel... de kan man ha på et cafe oxå;)

hoppas du hittar nått bra ställe... ha det skänt tjejen :)

(avsky mig gärna jag bryr mig inte)

• rohan

Varför ska andra människor som inte blivit bedragna av dig avsky dig vad har andra med saken i sig själv att göra du kan varken skylla på andra inklusive den du var otrogen emot eller bli avskyd av någon annan som inte utsatts för otroheten.

• Anonym (:))
    rohan skrev 2009-12-14 17:41:19 följande:
    Varför ska andra människor som inte blivit bedragna av dig avsky dig vad har andra med saken i sig själv att göra du kan varken skylla på andra inklusive den du var otrogen emot eller bli avskyd av någon annan som inte utsatts för otroheten.
    kanke illa valt ord, men många här anser att man är ett riktigt stort as rakt igenom om man ens nämner otrohet.. ochjag har läst många inlägg om just det och det vanligaste ordet för sådana som är otrogna är fanskap.

skyller inte på någon när det gäller otrohet, men i mitt fall tyckte jag som jag tyckte och gjorde det jag gjorde.. :)
  • Anonym (iii)

Anonym (numera trogen) skrev 2009-12-14 16:44:15 följande:
    [citat]
    Att vara otrogen är ett litet slitgöra och väldigt frustrarande. Jag och min älskarinna provade det mesta.Varandras jobb efter arbetstid, bilen, parker och naturen på sommaren, toaletter på caféer och restauranger, i ett solarium på stan, i prång och gränder, i en taxi en gång och vid några ganska nervösa tillfällen hemma hos varandra när partnern var bortrest, men fan vad jag fick dammsuga hårstrån och leta örhänge efter det.För att inte längta ihjäl oss efter varandra så bokade vi en gång varannan vecka eller så hotell, antingen bara över dagen eller med övernattninng på annan ort och skyllde hemma på konferens. I två år höll vi på och pengarna rullade som attans.Nu är vi skilda och tillsammans på riktigt, men ibland återupplivar vi gamla minnen på en restaurangtoalett eller så PS. TS skit i alla moralister, det du gör nu är kanske en nödvändig början till ett bättre liv. Vi som inte vet hur ditt liv ser ut har ingen rätt att döma. Lycka till!
    [/citat

Hej där! jag undrar bara om du och din tjej kan lita på varandra eftersom ni båda varit otrogna lixom.. Är du inte rädd att hon ska vara det mot dig också? Jag är nämligen i samma situation själv...

• Anonym (numera trogen)

Hej. Att det blev som det blev handlade som jag ser det om att de relationer vi hade hade slocknat och dött. Hade inte klarat dubbelspelet om jag verkligen haft känslor för min dåvarande, men det var ändå en lång och svår process att bryta upp. Vi har så klart med oss detta och åtminstone jag har lärt mig att inte ta något eller någon för given. Man måste jobba med relationen för annars riskerar man att den dör och man blir lämnad. Just nu känns allt sådant avlägset, och vi är båda väldigt lyckliga tillsammans.

• Anonym (Den andre)

Anonym (numera trogen) skrev 2009-12-16 16:03:39 följande:

Hej. Att det blev som det blev handlade som jag ser det om att de relationer vi hade hade slocknat och dött. Hade inte klarat dubbelspelet om jag verkligen haft känslor för min dåvarande, men det var ändå en lång och svår process att bryta upp. Vi har så klart med oss detta och åtminstone jag har lärt mig att inte ta något eller någon för given. Man måste jobba med relationen för annars riskerar man att den dör och man blir lämnad. Just nu känns allt sådant avlägset, och vi är båda väldigt lyckliga tillsammans.
    Det är så jag hoppas att det ska bli mellan oss, varken han eller jag har varit otrogna tidigare. Har varit dålig på att skriva i tråden, eftersom jag dels förstår att det väcker upprörda känslor hos många, och dels så känner jag att det inte går att förklara min situation till fullt ut, allt är inte så svart och vitt som det kan verka.
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?