visst är de jävligt fel att vara otrogen mot sin partner, jag har varit med om det själv, ett ex som träffade en annan vid sidan om under hela vårat 3åriga förhållande, det kändes kan jag lova när jag tillslut fattade, jag gjorde slut med killen, han nekar än idag faktiskt men jag har god kontakt med tjejen han träffade,, och hon litar jag på mer än hans ord. skitsamma,, men jag har själv varit otrogen oxå, inte mot den killen men killen som jag blev tillsammmans med efter han, jag träffade flera olika under en ganska lång tid och jag tror det berodde på att killen jag hade bettede sig mest som en kärring,, ursäkta men han var så mesigt lagd och väldigt tråkig i sängen,, inte så att jg planerade otroheten alltid men att ha lite vild sex och desutom ha det i största hemlighet gör det extremt upphetsande.. jag hade tyvärr aldrig dåligt samvete även fast jag var väldigt fäst vid killen, men jag tog mitt förnuft till fånga tillslut och gjorde slut.. jag tycker att det är en männsklig grej även fast jag hatar det, men att vara otrogen är bara en del av människans natur av nått slag.. även om man sårar.. säger inte att det är rätt inte på något sätt men de kan vara så att det är som en extra krydda i sin tråkiga vardag... nu lever jag tillsmammans med min man sen länge och jag har aldrig varit otrogen mot han och skulle aldrig falla mig in att vara, för hos han finns det mycket att hämta, sexet är aldrig desamma och det han ger mig sexuellt och till vardags skulle jag aldrig kasta bort på otrohet... bättre att hålla de i fantasin. :) släpp loss tjejer o killar... rollspel är inte fel... de kan man ha på et cafe oxå;)
hoppas du hittar nått bra ställe... ha det skänt tjejen :)
(avsky mig gärna jag bryr mig inte)