• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Anonym (Den andre)
    patti87 skrev 2009-11-26 12:55:33 följande:
    varför ens vara otrogen??? då är det ju bättre och vara singel för tusan...hemskt usch!!!
    Ja, jag önskar att jag vore singel. Men nu var det fortfarande inte det som min TS handlar om.
  • 86maria
    Anonym skrev 2009-11-26 10:12:13 följande:
    Men de va väl väldigt vad mycket moral tanter de fanns här inne i dag då...svara ts på de hon vill ha svar på istället eller skit i att skriva alls... vad vinner ni på att sitta här o var präktiga... vad vet ni om ts liv förövrigt.. allt kanske inte bara handlar om att knulla och orgasmer....uch....
    nä jag vet handla mkt om att hitta någon man kan vara lycklig med och dela sitt liv med, det är väl inte så lätt när man är 3 om det eller?
  • 86maria

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 13:01:24 följande:

Jo i den bästa av världar så är ju ingen otrogen.Men det finns mååånga förhållanden där allt utom den sexuella biten är bra.Och då tycker jag det är bättre att man lekar av sig på annat håll utan att förstöra det andra man har med sin partner.
    haha ja om både är med på det.. så om man inte kan vara trogen och ärlig kan ju inte allt vara bra i det bästa förhållandet!
  • Anonym (Fantasifull)

Jo men alla har ju olika sexuell drivkraft. Så om den ena parten behöver mer och det inte går att tillgodose på annat sätt så tycker jag inte att alternativet är att lämna fru, barn, hus bara för att få sina sexuella lustar uppfyllda.
    I min mening är det bättre tillfredställa sina sexuella lustar.
    Sån är jag bara....

• 86maria

Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 13:02:01 följande:

Ja, jag önskar att jag vore singel. Men nu var det fortfarande inte det som min TS handlar om.
    om du kollar runt här så ska du se att de flesta trådarna handlar om annat än själva grunden till tråden!! men jag hoppas att det löser sig för dig, och vem vet du kanske skulle lämmnat din partner om den du är otrogen med var singel!

och "moraltanten" ska inte skriva så mkt mer nu!! men jag är nog den som inta ha så hög moral =), men men alla kan kanske inte ha sunt förnuft! (detta va inte till dig ts)!
  • Anonym (Den andre)

Nu är vissa lite OT..

Det handlar inte om sex, om orgasmer eller bristfälligt sexliv hemma, den situationen jag är i just nu har andra orsaker och är väldigt svår att ta sig ur just nu.
    För alla som sitter på höga hästar och säger att de aaaaldrig skulle vara otrogna kan jag berätta att jag själv alltid sagt samma sak.

Jag tackar för de tips jag har fått!

• Alcyone

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 13:01:24 följande:

Jo i den bästa av världar så är ju ingen otrogen. Men det finns mååånga förhållanden där allt utom den sexuella biten är bra. Och då tycker jag det är bättre att man lekar av sig på annat håll utan att förstöra det andra man har med sin partner.
    Jag tror faktiskt att det här är en modell som kommer att bli mer och mer vanlig. Den kommer i någon gång framtiden, antagligen under vår livstid, bli norm.
  • Anonym (0 fantasi)

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 13:10:46 följande:

Jo men alla har ju olika sexuell drivkraft. Så om den ena parten behöver mer och det inte går att tillgodose på annat sätt så tycker jag inte att alternativet är att lämna fru, barn, hus bara för att få sina sexuella lustar uppfyllda.I min mening är det bättre tillfredställa sina sexuella lustar.Sån är jag bara....
    Håller med. Tror att min man anade vad som pågick, men han valde att blunda för det.
  • 86maria

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 13:10:46 följande:

Jo men alla har ju olika sexuell drivkraft. Så om den ena parten behöver mer och det inte går att tillgodose på annat sätt så tycker jag inte att alternativet är att lämna fru, barn, hus bara för att få sina sexuella lustar uppfyllda.I min mening är det bättre tillfredställa sina sexuella lustar.Sån är jag bara....
    ja alla tycker olika det får man lov!! och att det är på lika villkor.. att din kille skulle göra så mot dig!
    men om partner pratar lite mer med varandra så går det nog lösa! min man har gått med på 3kant för att jag vill ha det.. men skulle aldrig göra det bakom ryggen på honom!
  • 86maria

Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 13:12:57 följande:

Nu är vissa lite OT..Det handlar inte om sex, om orgasmer eller bristfälligt sexliv hemma, den situationen jag är i just nu har andra orsaker och är väldigt svår att ta sig ur just nu. För alla som sitter på höga hästar och säger att de aaaaldrig skulle vara otrogna kan jag berätta att jag själv alltid sagt samma sak. Jag tackar för de tips jag har fått!
    jag vet att jag är OT men sitter inte på någon speciellt hög häst.. tycker bara att man ska göra allt för att göra sig själv lycklig, och med det menar jag att du du borde lösa problemet med din parnter.. gå skillda vägar eller vad det är du vill, man blir inte lycklig någon längre tid i ett förhållande där man är 3st.. jag vet själv!!
Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?