• Anonym (Den andre)

Ni som är otrogna, var ses ni för sex?

Med risk för att somliga ska sätta moralkakan i halsen
    Ni som är otrogna och där båda parter har förhållanden, var ses ni för era intima stunder? Givetvis ska det vara ställen där man inte riskerar snabb upptäckt!
    Jag vill inte ta hem min älskare hem till mig, och inte heller åka hem till honom.

Behöver verkligen tips!

• Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?
  • Anonym (Fantasifull)

Nu så...Jag visste att mina inlägg skulle uppfattas på olika sätt men det är bra.
    Det skapar en diskussion som jag gillar.
    Jag är den jag är och jag VET att det finns andra som delar mina åsikter.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-11-26 15:00:28 följande:
    Och ändå känns det som att du har ÄNNU mindre kunskap om hur hennes/hans familj fungerar och ändå uttalar du dig som om vore du chef i vetenskapens finrum.....
    Jag behöver inte ha explicit kunskap om enskilda individer för att ha generella kunskaper i psykologi. Simple as that.
  • Anonym

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 15:00:39 följande:

Jo så kan det nog vara...Kanske jag är egoistisk..Men när jag sitter och överväger så kommer ja galltid fram till samma sak. Har många gånger funderat på separation för att inte "den andre" ska bli sårad men drar mig ur i sista stund. Men vad ska man göra åt driften.Dock träffat en hel del kvinnor i exakt samma sits där dom vill leka men samtidigt ha kvar sitt "vanliga" liv och inte bryta upp.
    Ja, det är självfallet inte enkla beslut att fatta i en knepig sits - jag är bara av åsikten att varje individ borde ha rätten att välja sitt liv på sanna grunder - något som du faktiskt förnekar henne nu. Men måhända är det bästa av 2 onda ting det du gör - vad vet jag.
  • Anonym (Fantasifull)

Det är lite så jag känner...för mig är det det bästa av 2 onda ting.
    Nu har verkligen den här tråden spårat ur..
    Frågan var man ses för otrohets sex och det slutar med prat om varför otrogen.
    Intressant ämne dock eftersom jag har betydande kunskap i ämnet.

• Anonym (Den andre)

Det är ju förvisso intressant att diskutera varför man är otrogen, skulle tro att det finns lika många skäl till det som det finns otrogna par.
    Det går inte att generalisera och säga att alla som är otrogna är si och så, jag har ingen bristande moral i övrigt och har aldrig tidigare varit otrogen i ngt annat förhållande (jag är 33 år).
    Den här mannen är min absolut största kärlek som jag återfunnit och skälen till att jag inte lämnar min man just nu väljer jag att behålla för mig själv.

Jag har fått bra tips på ställen i tråden, och jag antar att det inte går att vara otrogen på ett bekvämt sätt.

• Casper04

Anonym (Den andre) skrev 2009-11-26 16:49:59 följande:

Det är ju förvisso intressant att diskutera varför man är otrogen, skulle tro att det finns lika många skäl till det som det finns otrogna par.Det går inte att generalisera och säga att alla som är otrogna är si och så, jag har ingen bristande moral i övrigt och har aldrig tidigare varit otrogen i ngt annat förhållande (jag är 33 år). Den här mannen är min absolut största kärlek som jag återfunnit och skälen till att jag inte lämnar min man just nu väljer jag att behålla för mig själv. Jag har fått bra tips på ställen i tråden, och jag antar att det inte går att vara otrogen på ett bekvämt sätt.
    Varför inte föreslå ett öppet förhållande?
  • Anonym (Varför?)

Anonym (Fantasifull) skrev 2009-11-26 15:30:36 följande:

Det är lite så jag känner...för mig är det det bästa av 2 onda ting.Nu har verkligen den här tråden spårat ur..Frågan var man ses för otrohets sex och det slutar med prat om varför otrogen.Intressant ämne dock eftersom jag har betydande kunskap i ämnet.
    Du pratar om att du inte blir fullt tillfredställd hemma. Har du aldrig hört talas om att runka/onanera? Istället för att du ska vara otrogen. För jag antar att du lever ihop med din sambo för att du älskar den?

Jag har alltid ansett att är man otrogen så är förhållandet slut och den som är otrogen är för feg för att göra slut. Nej jag är den trogna typen skulle hellre dumpa någon via sms om jag är för feg för att göra slut öga mot öga än att vara otrogen.
  • Anonym (Sway)

Njut på TS.
    Du lever bara en gång

• linda007

Jag träffar min gifte älskare på hotell, han bor i grannstaden, så för honom är det affärsresor. För mig är det som kortsemester på hemmaplan. Bekvämt som tusan. Kan ni inte åka till grannorten och bo på hotell eller nåt sånt?!

• Anonym (Fantasifull)

Kan bara hålla med Sway: Bara att njuta....
    Sen är kanske förhållandet slut om man börjar vara otrogen för att man inte får den sexmängd man önskar.
    Visst kan man onanera men för det flesta (mig inkluderad) så räcker det inte med att dra en handtralla så är allt bra. Sex är mer än bara en utlösning för mig.
    Sen det här med at tdet är spännande, erotiskt, laddat....Mmmm Can´t help it!

Svar på tråden Ni som är otrogna, var ses ni för sex?