"Nya" kring adoption !!!
Startade en ny tråd, hoppas att Ni hittar hit (om ingen annan redan startat)!!
Startade en ny tråd, hoppas att Ni hittar hit (om ingen annan redan startat)!!
hejhej! Får man komma med här? Vi börjar föräldrautbildningen denna vecka vilket skall bli väldigt kul. Vi fick instruktioner om att vi skulle läsa klart kursboken innan kursen och väntar nu med spänning på första kurstillfället.
Jag hade fått räkningen igår så nu är det inbetald, skönt !!!!!!
Igår bokade både jag och min man av tid för att skriva klart våra berättelser.
Jag hade knåpat en del men tyckte vissa punker var svåra att formulera.
Men nu är jag relativt klar, så skönt!
Jag ska skriva lite mer i eftermiddag, finlira lite och rättstava
Sen börjar våra interjuver, så spännande att se vad han tycker om min berättelse
Till sommaren kommer vi förhoppningsvis att vara godkända !!!
Jippie Jansson!!! Skönt också att AC-inbetalningen kommit
. Vår utredare tog väldigt mycket av det som vi skrivit i våra berättelser till utredningsrapporten så det är väl investerad tid att gå igenom den extra så att du är nöjd med slutresultatet.
Glömde säga grattis till kursstart Nanashi! Hoppas ni hamnar i en toppengrupp och får en bra utbildning.
Grattis till kursstart Nan! Hoppas att det blir kul och givande ![]()
Hej tjejer. Avgiften till AC är betald:) Det vill man ju verkligen inte missa för allt i världen. Jag ska börja hålla lite koll på ACs korea lista. Ta ut till excel och kolla lite hur det ändras.
Den 26e är det dags för hemutredaren att komma hem till oss. Jag har börjat städa ordentligt i huset. Fattar ju att hon inte kommer att kolla i medicinskåpet i grovköket, men det känns ändå bra. Har också en sorts bra känsla över det. Tännk att gå igenom hela huset och rensa och torka och kasta. Mmmmm underbart:)
Provis, du kan få komma hem till mig och fortsätta städningen om du vill
Ha ha ja det låter lite väl hurtigt kanske:) Men det är jag ibland. Ibland tror jag att jag har en släng av mano depressivitet. Ibland städar jag hela huset och älskar det, ibland ligger jag under en filt och är sur över allt. Gäller att passa på när det finns energi för det.
Nu ska jag ner på stan och träffa mina bästa tjejkompisar. Ciao:)
Har ni bestämt vilket land ni vill skicka ansökan till? Vad grundar ni det valet på?