• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • TeDrickaren
    Coca cola light skrev 2010-01-26 16:49:38 följande:
    Fyndade en röd fixoverall i storlek 98 idag. Dottern har denna vinter en bamseoverall i storlek 92. Tror ni att hon kommer kunna ha 98 nästa vinter? Jag är så osäker på hur fort barn växer men 104 känns så väldigt stort.
    Bra fyndat!
    Hur gammal är hon?
    Vår dotter vägrar overall, bara jacka och byxa som gäller här
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Anna i Skåne

Har ni sett "kommer snart" i web shopen?

• Coca cola light
    TeDrickaren skrev 2010-01-26 19:09:33 följande:
    Bra fyndat!Hur gammal är hon?Vår dotter vägrar overall, bara jacka och byxa som gäller här
    Hon blir 3 år i april. Jag tänker så att passar inte overallen henne kan alltid lillebror ärva den eller så försöker jag sälja den på ev. klädbytardag eller tradera.
  • Karl Fazer
    sarsparis skrev 2010-01-26 18:56:20 följande:
    Hur mycket förstor kan en skaljacka vara egentligen? Gubben tycker att fixjackan i 98 jag köpte idag till 2 åringen är på tok för stor. visst den är stor, ärmanar får man vika upp ett varv, och den är rätt lång också, den går inte ned till knäna men nästan så, vi vill ju att han ska kunna ha den även till hösten och med en fleece under, men nu blir jag så osäker. han kommer väl inte börja använda den förrän om 1 ½ mån kan jag tänka mig.
    Jag undrar det samma Köpte 98 till dottern idag, hon blir två år i april. Den får vikas upp i ärmarna och är stor runt om. Men borde hon inte växa i den till hösten!? Har gjort misstaget förut och köpt kläder som blivit för små alldeles för fort... Köper man för stort vet man ju att de kan ha det förr eller senare i alla fall{#lang_emotions_wink}
  • maggan75
    Anna i Skåne skrev 2010-01-26 19:21:52 följande:
    Har ni sett "kommer snart" i web shopen?
    Japp kollar in där varje dag
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 19:53:16 följande:
    Vad är det?
    en rubrik i webbshoppen om vad som komma skall
  • Lycka 1
    maggan75 skrev 2010-01-26 20:11:33 följande:
    en rubrik i webbshoppen om vad som komma skall
    Aha, tack! Den rubriken har jag aldrig sett förr
    Därimot kollar jag in nyinkommet varje dag.
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 20:19:00 följande:
    Aha, tack! Den rubriken har jag aldrig sett förr Därimot kollar jag in nyinkommet varje dag.
    Jag såg  den  i slutet av förra veckan  tyckte det var lite spännande
    Nyinkommet kollar jag oxå men det verkar inte som allt nytt hamnar  där utan en del går rätt in i de olika kategorierna ...
  • Lycka 1
    maggan75 skrev 2010-01-26 20:23:45 följande:
    Jag såg  den  i slutet av förra veckan  tyckte det var lite spännande Nyinkommet kollar jag oxå men det verkar inte som allt nytt hamnar  där utan en del går rätt in i de olika kategorierna ...
    Jo jag har märkt det jag också.
    Jag har kollat efter Fix kläderna varje dag nu men dom vill ju aldrig dyka upp.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10