• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Lycka 1

Ja skaljackan tänker jag mest på. Vill se hur den ser ut innan jag bestämmer mig om jag ska köpa den eller på po.p
    Och det viktigaste är ju att den kommer in innan 30% rabatten går ut. Men dom väntar väl med att lägga in dom så dom inte säljs så billigt.

Förra veckan köpte jag Fix vinterjacka + byxa på tradera för 185:- Kändes riktigt bra!

• anette 81
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 20:35:54 följande:
    Ja skaljackan tänker jag mest på. Vill se hur den ser ut innan jag bestämmer mig om jag ska köpa den eller på po.pOch det viktigaste är ju att den kommer in innan 30% rabatten går ut. Men dom väntar väl med att lägga in dom så dom inte säljs så billigt.Förra veckan köpte jag Fix vinterjacka + byxa på tradera för 185:- Kändes riktigt bra!
    på lindex i nian?
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 20:35:54 följande:
    Ja skaljackan tänker jag mest på. Vill se hur den ser ut innan jag bestämmer mig om jag ska köpa den eller på po.pOch det viktigaste är ju att den kommer in innan 30% rabatten går ut. Men dom väntar väl med att lägga in dom så dom inte säljs så billigt.Förra veckan köpte jag Fix vinterjacka + byxa på tradera för 185:- Kändes riktigt bra!
    Tänkte oxå de skulle komma in  inna kupongen går ut, visserligen har jag spanat in en princess klänning  till tösen  på Lindex  som hon kan ha att klä ut sig i

Jag är sugen på den rutiga från pop   tyckte den var såå fin
  • Lycka 1
    maggan75 skrev 2010-01-26 21:05:23 följande:
    Tänkte oxå de skulle komma in  inna kupongen går ut, visserligen har jag spanat in en princess klänning  till tösen  på Lindex  som hon kan ha att klä ut sig i Jag är sugen på den rutiga från pop   tyckte den var såå fin
    Den klänningen har jag också tittat på!
    Funderar på att köpa den som 3-års present fast hon inte fyller förren i juli.

Jag gillade faktiskt inte den rutiga jackan men troligen blir det den ceriserosa. Om inte fix jackan skulle vara jättefin då.
  • anette 81
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 21:03:16 följande:
    Men jag ska inte dit något och 30% rabatten gäller ju bara till söndag.
    läste fel det var inget
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-01-26 21:10:09 följande:
    Den klänningen har jag också tittat på! Funderar på att köpa den som 3-års present fast hon inte fyller förren i juli.Jag gillade faktiskt inte den rutiga jackan men troligen blir det den ceriserosa. Om inte fix jackan skulle vara jättefin då.
    ja  min tös fyller 4 i mars så jag tänkte i present  

verkar bara vara jag som gillade den rutiga på pop

meandis hemsida är stängd för uppdatering nu
  • Rosenbarn
    maggan75 skrev 2010-01-26 21:24:29 följande:
    ja  min tös fyller 4 i mars så jag tänkte i present   verkar bara vara jag som gillade den rutiga på pop meandis hemsida är stängd för uppdatering nu
    Jag tyckte den var fin- Men mannen totalt vägra den...Han tyckte den var för regnjacka aktig!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10