• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10

Då var det åter dags för 3 nya månader av  barnklädes babbel

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida http://www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx
    Rabattkods tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48619236-2.html
    Rabattkods tråden LISTAN www.familjeliv.se/Forum-3-96/m48635363.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 19:44
    Bild tråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10
  • Xgirl83

Jag tyckte skaljackorna var lite tråkiga i färgen, det kunde ju komma nåt nytt. Sen tycker jag färgen på den gröna skaljackan ser exakt ut som färgen på vinterjackan, men kanske det är min dator som inte visar färgerna rätt? För nya Mumin-tunikan i grönt hade en lite annan färg i verkligheten än vad det såg ut på min dator. Även WS-fleecen såg trist ut.

Tur att jag inte behöver nån skaljacka i år (tror jag).

Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Hallontårta
    Xgirl83 skrev 2010-01-27 17:38:15 följande:
    Jag tyckte skaljackorna var lite tråkiga i färgen, det kunde ju komma nåt nytt. Sen tycker jag färgen på den gröna skaljackan ser exakt ut som färgen på vinterjackan, men kanske det är min dator som inte visar färgerna rätt? För nya Mumin-tunikan i grönt hade en lite annan färg i verkligheten än vad det såg ut på min dator. Även WS-fleecen såg trist ut. Tur att jag inte behöver nån skaljacka i år (tror jag).
    Jag tyckte, i affären, att den blå var som overallen men expediten sa att det inte var samma. Dock tyckte jag mycket bättre om denna gröna färgen än vinterklädernas gröna färg! Den är jättesnygg!
  • AochJsMamma

Idag kom min mamma hit med den gröna skaljackan och jag blev faktiskt besviken..den är ju rätt intetsägande grön, blek liksom...hade trott att den skulle vara mer som den äldre POP gröna! Får se om jag behåller eller ej..den är ju himlans billig...

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Thegran

åh vad glad jag är!
    var in på lindex och kollade 1/2 rean, hittade en jättefin virkad lång kofta till mig själv. ord. pris 499, jag gav 150 :)
    nöjd!

• thelwin

åh jag e så glad hittade stjärnjeansen idag i mörby ( stockholm) trodde de var slut överallt. kostade endast 65 kr, nöjd

Melwin 050509 Thelma 070529 Mina små skatter
  • sarsparis
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 18:08:00 följande:
    Idag kom min mamma hit med den gröna skaljackan och jag blev faktiskt besviken..den är ju rätt intetsägande grön, blek liksom...hade trott att den skulle vara mer som den äldre POP gröna! Får se om jag behåller eller ej..den är ju himlans billig...
    Jag har kommit fram till att jag gillar den gröna bättre än pops som jag nästan tycker blir illgrön......
  • sarsparis

Ställde en fråga här igår, ställer den igen, hur stor kan en skaljacka vara utan att den blir för stor? köpte 98 till lillen och den är stor, armarna får man vika upp, vilket inte är några problem, men den går nästan ned till knäna. vill ju gärna att han ska kunna ha den även till hösten men den får ju samtidigt inte bli för stor när han ska börja använda den i typ mars/april.

• Lejån
    thelwin skrev 2010-01-27 20:19:44 följande:
    åh jag e så glad hittade stjärnjeansen idag i mörby ( stockholm) trodde de var slut överallt. kostade endast 65 kr, nöjd
    Där hittade jag också i rätt storlek. Tror det beror på att det ligger lite "off". Bra för oss som fyndat.
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 10