LCHF
Funkar det verkligen att sätt kokosfett i kaffe som jag läst att en del gör? Jag är så trött på grädde i kaffe...huj :(
Funkar det verkligen att sätt kokosfett i kaffe som jag läst att en del gör? Jag är så trött på grädde i kaffe...huj :(
Tack för dom uppmuntrande svaren! :) Nu är det dags för kvällsgörat. Städa upp efter lillkillen och stor killen (sambon).
Ni som ätit LCHF lite längre tid och har/har haft mycket övervikt. Har ni märkt någon hormonell skillnad. Jag menar tex att mensen har blivit regelbunden, fula svarta hårstrån på haka och mage har försvunnit, bättre hy osv?
Jo föresten så han min dåliga andedräkt som kom i början blivit bättre. Vet inte om jag vant mig eller om jag gått ur ketos? Jag har ätit ungefär samma mängd kh hela perioden. Hoppas jag inte gått ur ketos...
mmmm..jag åt världens godaste lunch just. Jag har lagat smörgåstårta till kvällen vi ska ha gäster. För att prova hur fyllningen blev tillsammans med sesambrödet åt jag det som blev över till lunch.
Jag kopierade läänken som är efter själva länken till vikttråden. Där är viktlistan.
Jag har haft en super jobbig natt med en ett-åring som är förkyld. Inte många timmars sömn för mig. Nu är jag så otroligt trött och bara läääääääääääängtar efter en hel chokladkaka. För en snabb fix. Har inget hemma så det gäller att stå emot suget och inte fara till butiken. Var just på en promenad och fick lite luft det hjälpte lite iaf. Tur att svärmor kommer på besök i dag (hon äter oxå LCHF) så hon kan peppa mig att äta rätt.