• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Preggie
    Busbellan skrev 2009-12-20 16:56:33 följande:
    Det kommer de absolut att göra, helt underbart att få sova en hel natt ju Tror vi ska ta på henne overallen ikväll och köra en runda vid läggdags. Varannan natt ute borde väl bli ganska lagom va?
    Absolut! Vi brukar sätta på Min lilla skattkammare på repeat så går den hela natten och ungarna kan aldrig gissa att det inte är vi som läser för dem. Vi har fått ett helt nytt förhållande när vi kan ha så många barnfria myskvällar och det är ju verkligen något som gynnar dem. Win-win
  • Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:01:48 följande:

Och ha ett rejällt försprång om hon blir utslagen av den moderna sociala politiken, gentemot andra som inte fick samma fostran! Hon kommer veta precis hur man överlever kalla vinternätter på gatan!
    ja speciellt här nere i skåne här har vi ju dom kallaste nätterna som finns i hela universum
  • Dorian Ertymexx
    Tasha78 skrev 2009-12-20 17:07:00 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:01:48 följande:
    ja speciellt här nere i skåne här har vi ju dom kallaste nätterna som finns i hela universum
    Oj! Det visste jag inte!
  • Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:08:19 följande:

Oj! Det visste jag inte!
    inte..... läs aftonbladet där har du lika säker information som här på fl
  • Dorian Ertymexx
    Tasha78 skrev 2009-12-20 17:10:13 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:08:19 följande:
    inte..... läs aftonbladet där har du lika säker information som här på fl
    Eller som på Wikipedia och Politisktinkorrekt???
  • Tasha78

japp fast nu är vi helt OT Ts kanske kommer hit och slänger ut oss så vi också får sova i en kall bil

• Dorian Ertymexx
    Tasha78 skrev 2009-12-20 17:13:17 följande:
    japp fast nu är vi helt OT Ts kanske kommer hit och slänger ut oss så vi också får sova i en kall bil
    Det är så kallt här inne så det blir nog knappsat värre...
  • Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:16:26 följande:

Det är så kallt här inne så det blir nog knappsat värre...
    stackare det här nya samhället har verkligen förstört för dig, har du ingen värme alls du kanske har några gamla böcker som du kan elda upp
  • Dorian Ertymexx
    Tasha78 skrev 2009-12-20 17:20:32 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:16:26 följande:
    stackare det här nya samhället har verkligen förstört för dig, har du ingen värme alls du kanske har några gamla böcker som du kan elda upp
    Har massor av gamla böcker. Det var från den gamla hemska sossetiden när även vi i arbetarklassen hade råd att köpa varor. Hemska tider, hemska tider...
  • Tasha78

Oj ja det var verkligen hemska tider, jag är mer för kommunismen. Planerar faktiskt att bli diktator en vacker dag och då ska alla barn få sova i föräldrarnas bil

Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?