• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Dorian Ertymexx
    Tasha78 skrev 2009-12-20 17:25:40 följande:
    Oj ja det var verkligen hemska tider, jag är mer för kommunismen. Planerar faktiskt att bli diktator en vacker dag och då ska alla barn få sova i föräldrarnas bil
    *snyft* Det är en vacker dröm, men det kan aldrig bli verklighet, för kommunismen fungerar inte i verkligheten, eftersom människor inte är perfekta. I motsats till liberalismen, som kan fungera finfint, eftersom människor är perfekta!
  • Tasha78

hahahaha människor perfekta vist är detta sandlådan men nu behöver du ju inte överdriva

• Dorian Ertymexx
    Tasha78 skrev 2009-12-20 17:29:46 följande:
    hahahaha människor perfekta vist är detta sandlådan men nu behöver du ju inte överdriva
    Vaddå, förnekar du att människor som arbetar för det privata är gudar bland män jämfört bland de låga, trasiga, inkompetenta hån till människoskal som jobbar för det offentliga?
  • theresen

Sova i bilen en hel natt ?! Åh herregud. Säger bara så här, ETT: om barnet sitter i bilstol är det verkligen inte bra för ryggen. TVÅ: MAN LÄMNAR FAN I MIG INTE BARNEN SOVANDES I BILEN EN HEL NATT ! Har du startat tråden med denna rubrik får du skylla sig själv om folk reagerar ! !

• Tasha78
    theresen skrev 2009-12-20 17:31:56 följande:
    Sova i bilen en hel natt ?! Åh herregud. Säger bara så här, ETT: om barnet sitter i bilstol är det verkligen inte bra för ryggen. TVÅ: MAN LÄMNAR FAN I MIG INTE BARNEN SOVANDES I BILEN EN HEL NATT ! Har du startat tråden med denna rubrik får du skylla sig själv om folk reagerar ! !
    MEN tråden ligger i sandlådan, barn leker i sandlådan så det kan väl vuxna också göra
  • Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:30:59 följande:

Vaddå, förnekar du att människor som arbetar för det privata är gudar bland män jämfört bland de låga, trasiga, inkompetenta hån till människoskal som jobbar för det offentliga?
    du är ju bara för smart
  • Dorian Ertymexx
    Tasha78 skrev 2009-12-20 17:34:12 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 17:30:59 följande:
    du är ju bara för smart
    Jag har bara ödmjukt tagit till mig vad jag blivit lärd här på FL!
  • Heisan

Va, mina barn sover alltid i bilen, så behöver jag inte bo så stort o kan spara deras fyra brnbidrag så att jag kan resa när de flyttar hemifrån...

Så trodde jag att alla gjorde..

• BlommyNess12

Men såklart. Det blir lite kallt och sådär men koppla in en elektrisk filt i cigarettuttaget så blir det varmt och mysigt! Veva upp rutorna ordentligt först också.

• Tasha78

nä nu ska jag göra lite lakritsknäck till alla er bilsovande barn

Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?