• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • FreeForAll
    Marlean skrev 2009-12-20 12:24:23 följande:
    Vet inte hur varmt det är där du bor TS men hos oss är det -18 grader på nätterna...
    Det som inte dödar härdar!
  • Preggie
    Shoegirl skrev 2009-12-20 12:36:05 följande:
    kupévärmare menar du alltså.
    Nej men vi konstaterade ju längre bak i tråden att om man har en halv tank bensin kvar så räcker det för att ha bilen på tomgång i minst ett par, tre nätter.

Tänkte på din cykel... om ni tänder ett par värmeljus i cykelförrådet så håller det sig varmt och skönt!
  • Tasha78

härligt TS fler som du behövs min lilla 8 månaders somna i lekstugan igår så hon fick sova där tills hon vaknade imorse, så glad hon blev när hon såg mig

• Dorian Ertymexx
    Busbellan skrev 2009-12-18 21:40:43 följande:
    Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
    Med tanke på dagens ekonomiska politik tycker jag att du visar på stort ansvar som lär henne att sova ute i kylan tidigt, så hon är van tills hon blir arbetslös vuxen!
  • Ulf Harrys Farsa

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 13:59:26 följande:

Med tanke på dagens ekonomiska politik tycker jag att du visar på stort ansvar som lär henne att sova ute i kylan tidigt, så hon är van tills hon blir arbetslös vuxen!
    åsså kan man passa på att kröka lite när ungen inte kan se en...
  • Dorian Ertymexx

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-12-20 14:11:24 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 13:59:26 följande:
    åsså kan man passa på att kröka lite när ungen inte kan se en...
    Och ha sex!
  • FreeForAll

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 14:13:37 följande:

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-12-20 14:11:24 följande: Och ha sex!
    Usch vad äckligt.
  • FreeForAll

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 14:15:20 följande:

Att ha sex?
    Ja. Det gör man ju bara med motvilja för att få barn.
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?