• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Gabriella84

Måste bara fråga om du har värme i bilen?? Tycker att det är lite skumt att lämna ungen där men om du har värme och barnvakten där är det väl typ som att ha ungen sovandes på övervåningen medan föräldrarna är på nedervåningen. Skulle nog inte göra så själv men alla sätt är väl bra utom dom dåliga...

• Tasha78

jag tror faktiskt att inte alla vet vad sandlådan är för något

• Tasha78

syjunta kanske hade passat bättre som namn

• snorkråka
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 16:43:07 följande:
    Va? Jag gör det... som sagt, de måste vänja sig vid hur de kan få det som vuxna ju!
    Men vad fan Dorian!? Har du blivit farsa? Här går man i godan ro och lever i tron att Dorian, han har minsann inga barn han. GRUNDLURAD känner jag mig nu! Och lite våldtagen. Men grattis ändå iallafall.
  • snorkråka
    theresen skrev 2009-12-20 17:31:56 följande:
    Sova i bilen en hel natt ?! Åh herregud. Säger bara så här, ETT: om barnet sitter i bilstol är det verkligen inte bra för ryggen. TVÅ: MAN LÄMNAR FAN I MIG INTE BARNEN SOVANDES I BILEN EN HEL NATT ! Har du startat tråden med denna rubrik får du skylla sig själv om folk reagerar ! !
    Men man måste klippa navelsträngen någongång, barnen måste lära sig att bli självständiga. Och sitter de i bakåtvänd stol är det ingen fara.
  • Loppan84

det är ditt beslut men undrar bara hur gör du om det är varmt ute? jag menar finns ju barn som dött av värmeslag i bilen och köldskador kan man ju oxå få om det är för kallt...
    sen tänker jag på hur lång tid tar de innan syreti bilen är slut...
    men visst självklart upp till varje förälder...

• Maddsutt

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 16:02:06 följande:

Mamma till gullungen skrev 2009-12-20 15:57:08 följande: Har VÄL en man? Hur vet du det? TS kanske inte alls har en man! TS kanske är lesbisk, eller ensamstående! Aja, att du är masochist och älskar att dalta med din unge när du är trött får stå för dig, andra är inte så självförsakande!!!!!!
    Hur kan du påstå att personen är mascochist efter det inlägget???
  • Dorian Ertymexx
    snorkråka skrev 2009-12-20 20:34:11 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 16:43:07 följande:
    Men vad fan Dorian!? Har du blivit farsa? Här går man i godan ro och lever i tron att Dorian, han har minsann inga barn han. GRUNDLURAD känner jag mig nu! Och lite våldtagen. Men grattis ändå iallafall.
    Nejnej, ingen farsa här inte. ;)
  • Dorian Ertymexx
    Maddsutt skrev 2009-12-20 20:55:30 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 16:02:06 följande:
    Hur kan du påstå att personen är mascochist efter det inlägget???
    Enkelt, hon låter sig hunsas som en annan undergiven slavinna - av en liten dalting! Om det inte vore så tabu skulle jag rentav säga att hon är peddo-undergiven!!!"!!!
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?