• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Tasha78
    Pillan2012 skrev 2009-12-20 16:42:24 följande:
    Men era dumma jävlar, tråden ligger i Sandlådan, Fatta! INGEN låter sin unge sova ute i bilen nattetid!!! SUCK!!!!
    du är ju bäst och jag som försökte försiktigt skriva där uppe vad gör barn i sandlådan men ingen fattar men nu fattar dom säkert
  • Senap
    Pillan2012 skrev 2009-12-20 16:42:24 följande:
    Men era dumma jävlar, tråden ligger i Sandlådan, Fatta! INGEN låter sin unge sova ute i bilen nattetid!!! SUCK!!!!
    Nej, i cykelförrådet har jag ju sagt.
    My sugar is raw
  • Dorian Ertymexx
    du är ju bäst och jag som försökte försiktigt skriva där uppe vad gör barn i sandlådan men ingen fattar men nu fattar dom säkert
    Don't bet on it...
  • Tasha78

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 16:44:41 följande:

Don't bet on it...
    nä jag vet
  • Dorian Ertymexx

Sanna Gosing skrev 2009-12-20 16:43:27 följande:

Det verkar som att folk inte fatta hur farligt det är att låta barnet sova i bilen!!!Just nu är det riktigt kallt ute, och bilen blir utkyld på nolltid. Sätt bilen på tomgång och se till att värmen hålls på lagom nivå.
    Man kan ju alltid ta en slang från avgasröret in till bilen, avgaserna är ju varma och goa, och barn läker som små mirakel, så gifterna är inget att oroa sig för! Men om man är nojjig kan man sätta på barnet gasmask, det har som bonus att eventuella barnaskrik inte stör grannarna lika mycket!
  • Mamma till gullungen

Till Dorian Ertymexx,jag ställde en fråga bara om att hon har väl en man sen om hon inte har det kan väl inte jag veta.Sen så daltar jag inte med min son när jag tar in han om han har somnat i bilen utan jag tänker på hans bästa och det är inte bra för ett barn att ligga ute i en bil en hel natt om det är minusgrader ute.Sen är man inte självförsakande om man tar hand om sitt barn fast man är trött.Jag tycker att det du skriver är väldigt löjligt för du förstår tydligen inte hur det är att vara förälder. 

• Busbellan

Åh, vad kul att se att tråden hålls levande ännu en dag. Är mycket intressant och givande att läsa allas åsikter, även om vissa har svårt att uttrycka sig med vårdat språk!

Mamma till Nora, August och Ella
  • Dorian Ertymexx

Mamma till gullungen skrev 2009-12-20 16:48:32 följande:

Till Dorian Ertymexx,jag ställde en fråga bara om att hon har väl en man sen om hon inte har det kan väl inte jag veta.Sen så daltar jag inte med min son när jag tar in han om han har somnat i bilen utan jag tänker på hans bästa och det är inte bra för ett barn att ligga ute i en bil en hel natt om det är minusgrader ute.Sen är man inte självförsakande om man tar hand om sitt barn fast man är trött.Jag tycker att det du skriver är väldigt löjligt för du förstår tydligen inte hur det är att vara förälder. 
    jaha, så om man inte håller med dig om allt så förstår man inte hur det är att vara förälder?
  • Tasha78

Detta är en sandlådetråd
  • Fantastiska Skatt

Fast jag tror faktiskt han förstår mer än du förstår, förstår du
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?