• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Emmel

Släng in lite korv bara... så att hon har något att äta om hon vaknar. Sedan är det noll problem...

• snorkråka

Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 21:11:01 följande:

Nejnej, ingen farsa här inte. ;)
    Tänkte väl. Fan vad du skräms.
  • Dorian Ertymexx
    snorkråka skrev 2009-12-20 21:31:10 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2009-12-20 21:11:01 följande:
    Tänkte väl. Fan vad du skräms.
    Haha, när du ser djävlar hoppa upp ur underjorden i jakt på varmare kläder kan du börja fundera över om jag skaffat dalting. ;)
  • LykkeLee
    PennyD skrev 2009-12-19 16:46:47 följande:
    Jag såg Ts, och utgick från att det var brutal sarkasm. Till min förskräckelse hade jag fel. Jag funderar i banor om att göra en anmälan till socialkontoret.
    Nej, men hon väckte ju inte barnet.. Varför ska du då anmäla! Har du inte läst ordentligt i tråden..??
  • Tasha78

hahaha men hur ska du anmäla ts när du inte ens vet vem ts är och var hon bor. Jag tror att Ts bor i spanien

• Ronjan709

Ha ha

bara du har barnvakten på så är det ok. Jobbar som socialsekreterare och det här är helt ok för oss också ;)

• Tasha78
    Liljan75 skrev 2009-12-20 22:13:45 följande:
    Ha ha bara du har barnvakten på så är det ok. Jobbar som socialsekreterare och det här är helt ok för oss också ;)
    woooow ett proffs jag måste fråga är det ok att min 8 månaders sover i lekstugan hon älskar att sova där och det är bara minus 8.5
  • Ronjan709
    Tasha78 skrev 2009-12-20 22:16:09 följande:
    woooow ett proffs jag måste fråga är det ok att min 8 månaders sover i lekstugan hon älskar att sova där och det är bara minus 8.5
    Helt ok bara den är barnsäkrad o du har babyvakten på sen kan du låta henne sova precis var hon vill
    om någon av familjelivs 10 000 andra socialsekretere har en annan åsikt så beror det bara på att olika kommuner kan ha olika normer på sånt här.
  • Senap
    Liljan75 skrev 2009-12-20 22:13:45 följande:
    Ha ha bara du har barnvakten på så är det ok. Jobbar som socialsekreterare och det här är helt ok för oss också ;)
    Precis. Har man bara babyvakt så kan ingenting hända. *vet*
    My sugar is raw
  • Waldo
    theresen skrev 2009-12-20 17:31:56 följande:
    Sova i bilen en hel natt ?! Åh herregud. Säger bara så här, ETT: om barnet sitter i bilstol är det verkligen inte bra för ryggen. TVÅ: MAN LÄMNAR FAN I MIG INTE BARNEN SOVANDES I BILEN EN HEL NATT ! Har du startat tråden med denna rubrik får du skylla sig själv om folk reagerar ! !
    Å tänkte inte på att det inte är bra för ryggen

* galopperar ut till bilen och slänger in ungen i bagaget*
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?