Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-23 20:23:05 följande:
    Jamen vad bra! Fixa ett par byxor lite snabbt innan afterworken så fixar du annat på söndagsshoppingen
    Tack för peppningen gumman, men det hinner jag inte. Men eftersom jag har SJUKT mycket kläder kan jag säkert komma på något minst lika bra. Funkar jeanskjol i pennmodell på bowling? Man visar ju inte hela härligheten iallafall? Eller det är lite väl tight kanske? Fullmåne mot kollegorna? {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_laughing}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 20:25:16 följande:
    Nja, inte riktigt. Han har haft feber väldigt länge nu, men förhoppningsvis ger antibiotikan effekt kanske fr.o.m. imorgon. Idag har han dock haft lägre feber än igår då han låg över 39 grader om han inte fick Alvedon. Idag har han legat på 38,5 utan Alvedon, så jag tror att han är på bättringsvägen.
    Det verkar ju vara på väg åt rätt håll, hoppas han kryar på sig kvickt nu! {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-23 20:29:36 följande:
    Jha! Det är precis därför jag inte handlar på nätet. Ibland till lillegubben men då har jag ofta kollat i affären först....!!
    I mitt fall är det nog bara för att jag inte har insett att jag inte kan ha samma storlekar som före graviditeten
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-02-23 21:17:46 följande:
    12 år så det finns nog sina förklaringar.... Fint nr!
    Vi har ju också 12 år och vi hade faktiskt en lång diskussion nyligen om det här med att han inte tar ansvar och det vände verkligen efter det. Jag sade rakt ut att jag inte hade varken ork eller lust att vara ensamstående tvåbarnsmamma och då fattade han precis vad jag syftade på och skärpte till sig ordentligt. (Vi har alltså bara ett barn.)

Eftersom jag jobbar heltid och han är arbetslös förväntade jag mig vissa saker som inte han förstod så man måste vara tydlig med vad man känner. Självklart är det jobbigt och man måste formulera sig så att man inte sårar den andre i onödan, inte skylla på någon, man är ju faktiskt två om ett förhållande.

Jag har fått ta ett steg bak och inte vara så kontrollerande och bestämmande, för då gör han det bekvämt för sig och bara flyter med på allt jag säger, och då blir jag tokstressad och kan inte sova t.ex.
    Så vi är ju båda orsak till "gnisslet"
    Sen brorsbiten, där får man anstränga sig lite och hitta tillbaka till eller upptäcka nya saker man är attraherad av hos sin partner, varför man valde personen i fråga (inte världens lättaste men brukar komma efter ett tag, är man nöjd med vardagslivet så brukar det komma av sig själv.).
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-23 22:52:46 följande:
    *s* har du inget i ylle?
    Tweedshortsen är väl gjorda av ylle iofs {#lang_emotions_dreamer}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 23:06:46 följande:
    Tack Men visst är det riktigt jobbigt att se ens lille sjuk? Det gör faktiskt lite ont i hjärtat..
    Ja, hemskt är det Man ösnkar man kunde ta på sig det själv!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 23:08:19 följande:
    Men, en sån kjol kan du väl inte oroa dig för? Trodde det skulle vara värsta kortkorta, ungefär lika kort som hotpants eller nåt Men snyggt är det. Take it take it!
    Okej då Vi får se
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-23 23:12:40 följande:
    Då tycker jag du ska ta dom, så du inte fryser om rumpan..
    Hahaha, men då fryser jag ju om benen? Avklippa termobyxor från låren och ner, alltså efter shortsen, kanske gör susen? {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....