-
Du, det kan jag faktiskt ha ibland. Är jag bortbjuden kan jag fantisera i veckor innan om vad jag ska ha på mig. Så som jag håller på inför fredagen nuVelour skrev 2010-02-23 23:18:41 följande:Vilka klädfantasier ni har då, hahahaha!
-
Men du ska se hur sur jag kan bli om jag inte valt kläder innan. Fråga min sambo hur många gånger han sett mig vräka ut hela innehållet i min garderob för att hitta just DEN tröjan jag ville ha!Velour skrev 2010-02-23 23:31:41 följande:Det är grymt. Borde inspireras av dig lite mer. Så som jag är blir det nästan alltid så att jag bestämmer mig i sista sekund och så står jag där sönderstressad och sur på hela världen för att jag inte hade vett nog att tänka igenom det i god tid innan Men så det kanske blir kjolen? Vad ska du göra med byxorna du beställde?
Byxorna åker i retur! Hade inte riktigt plats för dem i budgeten och sedan såg jag att det fanns ett annat par som verkar vara rätt stl men ännu billigare
Eller så struntar jag i dem ett tag till och tar tag i träningen istället för att äta guacamole med tortillachips femton gånger i veckan
-
Haha, bara när jag har midjekort jacka när jag befinner mig ute i för många minusgrader för många minuterMandi74 skrev 2010-02-23 23:36:19 följande:Det är för att Jha lätt blir frusen om sin rumpa..
-
Nej, nu ska jag sova, puss på er och kom gärna med tips på klädsel en vanlig arbetsdag som ska avrundas med bowling och förhoppningsvis nattklubb!

-
Mandi74 skrev 2010-02-23 23:47:32 följande:Har du inte.. det gör jag, hela tiden.
Finns faktiskt bild på den i mitt galleri när jag dansar iklädd mina tweedshorts
-
Underbart! Ha en trevlig dag!!!Mandi74 skrev 2010-02-24 11:02:07 följande:God morgon! Idag skiner solen och jag tänker passa på att åka till centrum och spana i affärer nu när sonen är bort.
-
Och nu var kräksjukan här...

Lilleman har kräkts sedan han kom hem från dagis idag
Han hann inte äta färdigt penicillinkuren mot öroninflammationen ens. Stackars unge, han har varit sjuk sedan den 16/1 med enstaka friskdagar då han varit helt frisk.
Nu håller vi honom hemma tills han fått rören inopererade nästa vecka! Och sedan håller vi tummarna för att han slipper de eviga infektionerna!!!
Jag vill verkligen inte ha sjukan, de gånger jag fått det har jag varit så dåligt så jag trott jag skulle behöva åka ambulans innan det äntligen vänt.
Och rent själviskt är jag lite ledsen för jag har anordnat after work:en med jobbet och nu missar jag den, det är på fredag... Och på lördag skulle min barndomsbästis komma hit och sova över och vi skulle dricka vin och kolla Melodifestivalen. Jag hade behövt denna helgen eftersom jag har jobbat 8.30-18.30 i stort sett varje dag de senaste veckorna
-
Ja, tack, det är så synd om honom, han har ju inte kräkts sedan han var liten bebis och levde på flytande föda, så han blir väldigt orolig och ledsenSedek skrev 2010-02-24 20:37:50 följande:Uusch! Stackarn, handsprit och vitpepparkorn så kanske ni klarar er Men fy vad tråkigt. Hatar vinterkräksjuka!
-
Men handtvätt med tvål i kombination med handsprit tar död på det mesta.Scratchy skrev 2010-02-24 20:43:40 följande:Handsprit hjälper inte mot snö-kräkis... -
Jo men vad folk kallar vinterkräksjukan kan vara både calici- och noro-virus, och mot noro är handsprit iallafall lite mer effektivt. Så jag chansar inteScratchy skrev 2010-02-24 20:48:33 följande:O ja... men handspriten har ingen effekt på caliciviruset så just för snö-kräkis så är det tvål och vatten som gäller...