Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-21 23:30:06 följande:
    Ikväll fick han i pillerform, vilket inte alls gick ner. Vi pulvriserade det och blandade med yoghurt, men det var otroligt beskt. Imorgon när apoteket öppnar har vi recept på flytande. Men jag vet inte vad Kåvepenin i flytande form smakar. Han är generellt väldigt svår att få att svälja medicin. Största framgången är med Alvedonen som smakar lite godisaktigt och den får han ner med nöd och näpppe.
    Flytande Kåvepenin smakar ve och fasa, men pulveriserade tabletter smakar ännu värre {#lang_emotions_throwup}. Håller på med sista dagarna av kuren på lilleman och den flytande ska smaka frukt men det gör den knappast {#lang_emotions_undecided} Fast det är lättare att få i honom den om man lockar med mineralvatten efteråt (eller "mammadricka" som han säger ).
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-22 13:19:22 följande:
    Min ex-man och hans mamma har gått ut till vår lokaltidning Corren och dragit med den största och falskaste snyfthistorian som går att finna av anledningen att hon har blivit utvisad ur Sverige!!!! För att hon inte har fått uppehållstillstånd.De har ljugit om att hon väntar sig fängelse i Iran för att hon är politiskt aktiv och att hennes make har bllivit mördad av regimen! LÖÖGN!!!!! Förbannat lögn!!Inget av detta är sant! Fuck i helvete! Jag hatar henne och nu kommer säkert UD att tycka synd om den jävla blodsugaren så hon får stanna!  
    Du kan ju gå till myndigheterna och vittna om vad du vet. Fast eftersom det är före detta svärmor så kanske de inte lyssnar?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-22 14:01:22 följande:
    Jag har än så länge skrivit till UD, men som du säger. De kommer nog att ta allt jag skrivit med en stor nypa salt.Jag skulle även kunna kontakta min ex-mans ex-fru (frun han hade innan mig) men är osäker på om hon skulle vilja beblanda sig i det hela.Det finns många här i Linköping som kan vittna om att allt hon säger är falskt, men iranier är såna fega jävlar så de ställer inte upp för varandra.Om hon får uppehållstillstånd i Sverige.... Vilken sorg för mig..Hon kommer att göra allt i sin makt för att förstöra för mig ännu mer..
    Då håller vi tummarna för att UD gör sitt jobb då.
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-22 20:48:44 följande:
    Är så trött så det svider i ögonen på mig.. så fort sonen har somnat så ska jag oxå lägga mig. ZZzzzzzZZZzzzzzZZ
    Samma här. Eller ja, sonen somnade nyss, men om en liten stund ska jag ge mig! Jobbat 09-19 idag och är helt förstörd känns det som
    Puss på er trådisar och kämpa på med allt! (Det täcker väl in det hela? )
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-23 10:34:20 följande:
    hallå? ingen här...
    *vinkar snabbt från min arbetsplats* Skönt med lov?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-23 10:47:15 följande:
    hej!ja, underbart! hade med en hel kasse jobb hem, men ställde in den i arbetsrummet och har inte tittat åt den ens! allt bra med dig?
    Jadå, lite trött och sliten och massor att göra, men man får ju ta en liten FL-paus ibland som man piggnar till
    Ska faktiskt vara ledig torsdag-fredag nästa vecka, ska bli skönt att vara hemma med familjen lite (kom hem 19:30 både i fredags och igår). Dock ska sonen operera öronen på torsdagsmorgonen så det är väl lite läskigt, men förhoppningsvis leder det till något bra!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-23 10:58:45 följande:
    åh, är det redan dags för operation? läskigt, men bra ja. hur stort ingrepp är det egentligen? *okunnig*
    Det är inte ett jättestort ingrepp, vanligt rutiningrepp på småbarn, men han måste ju sövas och det är alltid läskigt.
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-23 14:52:02 följande:
    Hej hej Äntligen är dan slut. Jag ser ut som en överkörd katt.  Det tar 10minuter och köra hem från jobbet men det tog 45minuter idag. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAAAAAAAAAAAAAAA AA, fucking snöööööööööööööööööööööööööööööö. Så nu har jag gnällt. Vill nån krama mig? Och gärna laga mat åt mig också? Står helt still här, vet inte vad jag sla laga till killarna.
    *Kramar om*
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-23 16:07:49 följande:
    Det ska stå Hoppas det går bra med operationen Kram
    Tack {#lang_emotions_sunny}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 14:35:17 följande:
    Woohoo, häftigt JhjärtarA, håller tummarna för Loppans operation Roses, ja, jag undrar jag...VARFÖR var du uppe så länge
    Tack vännen! Kram
Svar på tråden Tråddödare forts....