Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-23 16:17:11 följande:
    Annars då? Ska du jobba till minst kl.18?
    Typ ja Men sen ska jag åka och hämta mina kläder som kommit, bl a ett par Lee-jeans som jag hoppas ska sitta som gjutna - trots min lilla degmage Har i stort sett bara ett par som sitter som jag vill just nu, och jag börjar bli jäääkligt trött på dem...
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 16:24:04 följande:
    Vad roligt Varifrån har du beställt dem?
    Ellos, de har allt möjligt nuförtiden  Och eftersom jag är stamkund sedan många år fick jag bara betala 600 kr för ett par 900-kronorsjeans
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2010-02-23 16:25:24 följande:
    Ellos, de har allt möjligt nuförtiden  Och eftersom jag är stamkund sedan många år fick jag bara betala 600 kr för ett par 900-kronorsjeans
    Så jag passade på att beställa lite från deras Esprit-outlet och fick tag i bh, trosor och en blus för 285 kr En hel outfit alltså
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 16:28:58 följande:
    Ja Ellos har blivit jättebra med massor av fina varor och kläder. Brukade själv beställa en massa kläder och saker därifrån. Har du sett Jotex? Det är en (relativt) ny tidning som jag tror är från Josefssons. De har inga kläder, men en jädra massa vackra saker till hemmet.Väldigt bra pris för byxorna hörrudu
    Ja, fast jag har inte så stort intresse av inredning, så dem har jag inte handlat ifrån. Annars är ju Josefssons, Ellos och Catalog Outlet numera samma företag. H&M och LaRedoute har jag också handlat av i många år Älskar att inte behöva stressa runt på stan utan kan sitta hemma en kväll och välja och vraka
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 16:36:04 följande:
    Preciiiiiis! Sitta hemma i lugn och ro Men visste inte att Jos. Ellos och C.Outlet har gått ihop. Men då är det väl därför Ellos har så grymma saker numera. Fick ju nästan en chock för ett tag sen när jag bläddrade och såg den ena underbara efter det andra Och jag har aldrig heller hört talas om C.Outlet. Hade de egen katalog förut de också?Ah, jag är tvärtom, älskar heminredning. Brukar oftast titta på de kategorierna när jag får kataloger hem
    Yes, de var olika katalogföretag innan men gick ihop, till min glädje 
    Velour skrev 2010-02-23 16:37:47 följande:
    Så himla fin! En sån blus, jeansen och så högklackat. Vackert!
    Ja, jag hoppas ju det, ska ut på after work på fredag så jag tänker mig en sådan outfit
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 16:41:22 följande:
    Men nu känner jag mig hungrig så jag tänker äta lite mat. Har inte känt hunger på ett tag. Men det är för att jag hela tiden proppat i mig så jag aldrig hann känna nåt hunger heller Kram!
    Smaklig måltid!!! Själv är jag vrålhungrig men det dröjer ett tag innan jag får mat, tyvärr...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 18:52:46 följande:
    Jaså det hade du tänkt? Vad ska du ha för färg på skorna?
    Grrr, jeansjävlarna passar inte {#lang_emotions_yell} Fattas typ en tum för att kunna knäppa dem men de har inte den storleken  Så nu får vi se vad det blir för klädsel...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 20:16:26 följande:
    Nääe! Vad synd! Tänker du skicka tillbaks dem?
    Ja, tänker inte låta dem ge mig dåligt samvete här hemma iallafall Ska ändå ut och shoppa med en barndomsvän på söndag, men det är ju efter den himla after worken...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-23 20:12:38 följande:
    Hahha, något ännu viktigare faktiskt. Min son hade skyhög feber och mådde riktigt dåligt Och sen en vän som kände sig rätt nere.
    Men hur är det med lilleman egentligen? Fick han inte antibiotika, har det inte givit någon effekt alls?
Svar på tråden Tråddödare forts....