Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-25 18:08:22 följande:
    Han vill helst att vi som kan lämna det utskrivet gör det. Och jag har ca. 5 min till universitetet så jag känner att det är lika bra att jag gör det. De som bor i Norrköping får dock maila.
    Grattis vad skönt!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick

Loppan mår mycket bättre och har fått behålla den lilla mat han velat äta idag. Snart ska jag dra igång med att tvätta alla handdukar och sängkläder som gått åt, det vill säga inte så lite... Tur vi har lätt att få tvättid här i huset!

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-02-25 18:26:35 följande:
    Hej o go kväller på er Är så sjukt trött...har sovit ca 2-3 timmar på 2 dygn I tisdags så flyttade det in en stor fläkt i köket, från den går ett rör ner under golvet (eh, rättare sagt SKIVORNA som ligger där golvet låg..) o där ska den vara i någon vecka eller flera, dom kommer komma hit o göra "stickprover" ibland för att se om det hjälpt el behövs längre tid "hoppas det går snabbt" vilket nu gör att vi lever i ett konstant dovt surrande/dånande Annars så är det väl bra...typ
    Vad jobbigt, hoppas du får lite sömn inatt trots bullret! Kan du sova med öronproppar?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-25 18:40:54 följande:
    Känner igen allt det här tvättandet av lakan etc. Men så skönt att Loppan börjar ta igen sig Kram!
    Tack, det är så skönt *ignorerar att jag själv har ett värkande huvud och har sovit tre timmar mitt på dagen idag*
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-25 19:07:25 följande:
    Nej.. jag kämpar och äter, men får inte behålla den och det känns, kroppen börjar bli svag.
    Jag har en bekant som kan ha samma problem i perioder, men hon får ju näringsdropp till sist, det är väl inte så kul. Vad säger sjukhusets dietist, du kanske kan få be att komma dit?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-25 19:32:38 följande:
    vad bra att Loppan är bättre!
    Tack, nu ska vi äta middag, och Loppan har redan börjat, och mumsar glatt
  • Jagbyttenick

Åh, kan ni inte hålla tummarna för mig, jag har ont i huvudet och fryser fast jag inte har feber och nu börjar det bubbla i magen... {#lang_emotions_cry} Jag ville ju bowla imorgon, de sade att jag fick följa med om ingen av oss blev sjuka
    Loppan mådde iallafall bra när han gick och lade sig!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-25 23:27:48 följande:
    Oh no! Menar du att du känner en magsjuka på väg? Håller tummarna att det inte blir så. Iallafall inte imorgon. *håller tummarna*
    Jag hoppas ju inte det så därför vill jag att ni håller tummarna för mig
  • Jagbyttenick

Tack, jag hoppas det hjälper, inget har hänt ännu! Det är säkert bara psykologiskt, hypokondrikern som talar

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-25 23:48:47 följande:
    Förresten, har du bestämt dig vilka kläder du ska ha imorgon? Blir det kjolen eller nåt annat?
    Vågar inte tänka på det idag, men eftersom jag ska jobba hemma imorgon på dagen så har jag gott om tid att bestämma mig
Svar på tråden Tråddödare forts....