Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-24 21:11:56 följande:
    I och för sig så är calici en grupp av virus där noro ingår, men whatever makes you happy baby...
    Puss på dig med! Ska sprita in- och utvändigt tills alla "räliga" bacillusker är borta!!!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-24 21:25:48 följande:
    Vellan: Var och shopapde idag, fick med mig lite roligt hem.. åhhhh, jag älskar det, nästan bättre än sex att shoppa.
    Så kul! Det är underbart med jaktlycka
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-24 21:51:08 följande:
    så fort man vänder ryggen till snackar ni sex!
    Eller hur? Torka i tråden verkar det som
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:03:02 följande:
    Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirus. .. ... hur vet man att man har kräksjukan förresten? Jag går runt och är hypokondrisk och tror att jag har den, men jag har ju inte kräkts något...
    Man kräks ca en gång i halvtimmen tills man inte har mer att kräkas upp och då får man diarréer och sedan känner man sig döende i några dagar tills man börjar kunna inta föda utan ohyggliga magsmärtor igen.
    Så är det för mig iallafall.
    Lilleman kräktes sex gånger på tre timmar men har nu sovit i 1,5 timme så det verkar ha lugnat ner sig.
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-24 22:06:19 följande:
    Ja, av någon anldning så köpte jag nya underkläder.. precis som om jag har någon att visa dom för ändå.. Men jag får i alla fall gå runt och känna mig sexig. Sen blev det mest till sonen, han växer som ogräs just nu.
    Ja! Men det är då du får napp och någon att visa dem för, när du själv känner dig sexig ju!
    Ja, vad är det med barnens tillväxt, vår son växer ur allt hela tiden
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:10:31 följande:
    Kommer det plötsligt eller? (Vill veta så att jag kan inbilla mig sjukdomen lite mer autentiskt...)
    Japp, man känner inte av det i förväg, lite läskigt.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:28:06 följande:
    Händer det att det börjar med diarré och så kommer kräkningarna senare?
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:26:50 följande:
    What? Börjar det med att man kräks? Inte typ att man mår illa en halvtimma innan eller så?
    Det kan börja olika, men varje gång jag har fått det har jag vaknat mitt i natten och gått upp för att typ kissa och blivit tvungen att spy mitt i alltihop. Det kan säkert vara tvärtom också. Vissa kräks inget alls.
    Sonen kräktes däremot nyss i sömnen, tur man hade lagt honom ovanpå en handduk i sängen. Ungen fattar inte att han måste böja sig eller vrida sig åt sidan, så han låg på rygg och då hamnar allt i nacken ju... och när han står upp så håller han för munnen och leker fontän... {#lang_emotions_throwup}
    Är du säker på att du inte vill ha lite Scratchy? Vi kan skicka över lite virus!
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-02-24 22:12:03 följande:
    Urrrk! Först är man rädd att dö, sedan tror man helt uppgivet att döden är nära, och till slut VILL man dö! Vill inte ha det, nej!
    Det var en jättebra beskrivning Grizelda
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-24 22:38:49 följande:
    Men bör jag vara orolig? Jag har rapat tre gånger på tjugo minuter... tror du jag håller på att bli sjuk?
    Japp, du måste genast äta vitpepparkorn hela och dricka sprit, det gör susen
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-25 17:39:35 följande:
    Haaaalllåååååå!!
    Heeeej
Svar på tråden Tråddödare forts....