Mandi74 skrev 2010-02-26 23:14:38 följande:
Försöker sammanfatta.. Sedek ligger i issis säng som står i köket, har haft issis och nu vill han ha mat så han kan ha issis igen. Issis verkar inte ha en aning om något och de ska gifta sig på gotland i sommar om inte issis får punktering. Vellan vill ha en man med stora.. skor Midka verkar redan ha en man med stora.. skor. Och Fiona är oskyldig till allt men kommer att visa sitt rätta jag när hon blir full. Har jag missat nått?
Tydligen har även McDonalds släppt självlysande kondomer, och bröllopsplanerna fortskred med trubadurbokning och vitt skilda musiksmaker. Och sedan hände inte mycket mer den kvällen förutom att alla kissade och rökte - typ
Under lördagen när jag låg och spydde berättade Mandi om vilka härliga lekar hon leker med sin son.
Isse hotade att amma reglerna varvid mandi ville bannlysa tuttarna medan Fiona upplyste om att all amning är okej alltid och överallt.
Stackars Isse fick skotta för Sedek hade beställt hö.
Sedek glömde att han var trolovad med Isnogood och föreslog att hon skulle skaffa en blinkande "Ledig"-tröja a la Carola.
En massa gottis diskuterades mellan Midka och Isse inför kvällsmyset i tv-sofforna. Och sedan övergick det till sprit och cigaretter förvånandsvärt snabbt.
Sedan blev det lite om barnuppfostran och om utrikiska språk innan alla blev trötta och däckade.
Idag var det dags för min återkomst och Vellan och Sedek förökte provocera mig med att kräksjukan är snabbantning. Det enda provocerande med det är att jag inte gått ner ett skit!
Sedan kom Velour på att Sedek är lik Ralph Wiggum, vilket jag skrattade lite åt, särskilt när Sedek ville vara James Bond istället.
Mandi trodde hon kunde vara gravid, men sedan var det nog bara ett irritationssymptom på Kalla Fakta-avsnittet, eller möjligtvis klimakteriet
Sedan kom Sedek och Velour fram till att deras ångestar skulle dejta men det var bäst att de lät bli för de skulle bara såra varandra.
Och sedan började alla droppa av för kvällsbestyr och då dyker jag in
Var det rätt eller?