Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-25 23:50:32 följande:
    Det är Scratchys fel! Igår var han en hypokondriker och oroade sig över magsjuka så det verkar ha smittat av sig på dig så att du nu går omkring och tror en massa!
    Ja Han ska få smisk när han kommer hit in {#lang_emotions_djavulsk}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick

Äsch, jag får smiska jungfrupojken vid ett senare tillfälle, behöver sova nu så jag orkar med vad än morgondagen har i beredskap!
    Puss och kram trådisar! {#lang_emotions_flower}

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-26 00:00:09 följande:
    Hhahah Sov gott och hoppas du mår strålande imorgon. Kram
    Jag mår strålande och Loppan likaså, så det blir bowling ikväll! {#lang_emotions_sunny} Nu ska jag bara komma på klädsel
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-26 10:54:42 följande:
    Du har ju hela helgen på dig.. som dom sa i någon reklam för länge sen. Vi ska göra oss i ordning och åka till Maxi, har ingenting hemma. Har inte handlat eftersom inte sonen varit hemma så idag får jag ta mig i kragen och se till att få det gjort. Jättekul fredagen och den 27.. not! Hoppas ni får en trevlig lunch!
    Det är den 26:e idag annars Men vi ska också åka och storhandla i eftermiddag. Fördelen med att "jobba" hemifrån
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-26 13:20:27 följande:
    Åh vad härligt! *pussar min tummar*
    Tack för tumhållandet
    Jag behöver verkligen gå ut och ha roligt med mina kollegor, har blivit utskälld på mailen hela dagen för ett misstag jag gjort.
    Det är inte lätt när man bara har jobbat med området i mindre än ett år och det är helt nya arbetsuppgifter
    Men alla förutsätter att jag kan och vet allt, och framförallt att jag har fler timmar på mitt dygn än någon annan...
    Nää, inte ofta jag vantrivs, men den nye chefen som jag ska serva är en riktig dinosaurie som är van att bli servad av någon liten kontorsslav. Min egen närmaste chef tycker också att han är en pain in the ass, men det är ju den generationen av gubbar som är så jävla fast i femtiotalet.
    Han skällde ut mig för att vi hade slut på ohålat kopieringspapper och hade dessutom mage att gå till en av de andra cheferna och inhämta fler likasinnade åsikter. Då blir jag heligt förbannad, särskilt som pappret inte var mitt fel - och vilken jävla prioriteringsförmåga han har då?! Det är viktigare med ohålat papper än att jag blir färdig med materialet till anbudet jag ska skicka på måndag, eller hur? {#lang_emotions_yell}
  • Jagbyttenick

*vinkar matt från sjukstugan* Har ni saknat mig? Jag lever iallafall och har fått i mig en macka som första matbit sedan i fredags kväll {#lang_emotions_undecided} Kräksjukan slog till i går eftermiddags. {#lang_emotions_throwup} Det var inget kul när jag och sambon sprang i skytteltrafik till vår enda toalett samtidigt som lille Loppan var frisk och pigg och tyckte vi var urtråkiga. Ska läsa ikapp senare och se hur er helg har varit. Kramar till er iallafall.

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-28 14:17:52 följande:
    Men hej! Klart du varit saknad Och synd att det ändå blev magsjuka, fast skönt att det inte drabbade dig tidigare så att du hade missat after work. Hoppas att ni kryar på er lika fort som Loppan
    Tack vännen
    Men nu är jag ju rädd att jag smittat mina kollegor eftersom jag ändå gick dit Inget kul detta... Sedan har jag ett ärende som jag har deadline på imorgon som jag inte riktigt kan lyckas med själv här hemma... Jaja, vi får se hur det går!
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-26 23:14:38 följande:
    Försöker sammanfatta.. Sedek ligger i issis säng som står i köket, har haft issis och nu vill han ha mat så han kan ha issis igen. Issis verkar inte ha en aning om något och de ska gifta sig på gotland i sommar om inte issis får punktering. Vellan vill ha en man med stora.. skor Midka verkar redan ha en man med stora.. skor. Och Fiona är oskyldig till allt men kommer att visa sitt rätta jag när hon blir full. Har jag missat nått?
    Tydligen har även McDonalds släppt självlysande kondomer, och bröllopsplanerna fortskred med trubadurbokning och vitt skilda musiksmaker. Och sedan hände inte mycket mer den kvällen förutom att alla kissade och rökte - typ

Under lördagen när jag låg och spydde berättade Mandi om vilka härliga lekar hon leker med sin son.
    Isse hotade att amma reglerna varvid mandi ville bannlysa tuttarna medan Fiona upplyste om att all amning är okej alltid och överallt.
    Stackars Isse fick skotta för Sedek hade beställt hö.
    Sedek glömde att han var trolovad med Isnogood och föreslog att hon skulle skaffa en blinkande "Ledig"-tröja a la Carola.
    En massa gottis diskuterades mellan Midka och Isse inför kvällsmyset i tv-sofforna. Och sedan övergick det till sprit och cigaretter förvånandsvärt snabbt.
    Sedan blev det lite om barnuppfostran och om utrikiska språk innan alla blev trötta och däckade.

Idag var det dags för min återkomst och Vellan och Sedek förökte provocera mig med att kräksjukan är snabbantning. Det enda provocerande med det är att jag inte gått ner ett skit!
    Sedan kom Velour på att Sedek är lik Ralph Wiggum, vilket jag skrattade lite åt, särskilt när Sedek ville vara James Bond istället.
    Mandi trodde hon kunde vara gravid, men sedan var det nog bara ett irritationssymptom på Kalla Fakta-avsnittet, eller möjligtvis klimakteriet
    Sedan kom Sedek och Velour fram till att deras ångestar skulle dejta men det var bäst att de lät bli för de skulle bara såra varandra.
    Och sedan började alla droppa av för kvällsbestyr och då dyker jag in

Var det rätt eller? {#lang_emotions_dreamer}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-28 21:24:48 följande:
    förutom att amningen av reglerna var min faux pas så stämde det nog!
    Sorry, är fortfarande lite groggy, försöker vakna till så jag kan jobba lite så att min kollega kan ta över imorgon bitti.
Svar på tråden Tråddödare forts....