Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-01 23:47:28 följande:
    Oj, vad duktigt! Hade du flest MVGn bland dina betyg?
    Tror det, eller jämt mellan MVG och VG kanske, fick sänkt betyg i några kurser för jag skolkade för mycket. Tror jag hade 1,6 i snitt eller nåt.
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-01 23:47:55 följande:
    Du är en sån där smart som bara får MVG "sådär" utan vidare ansträngning? Så tolkar jag en MVG-mupp i alla fall
    Fast det var inte så svårt på Barn- och Fritidslinjen... Jag var sjukt skoltrött, jag kan ångra det ibland, men antar att jag har pluggat nåt på högskolan inom tio år eller så.

Min mamma började plugga till jurist när hon var 32 och blev jur kand vid 38 (hon läste på halvfart för att kunna jobba halvtid också.) Nu fyller hon snart 48 och arbetar som frilansande jurist med hög timpenning och är knuten till en redovisningsbyrå. Jag är jättestolt över henne och inser att jag kan ta det rätt lugnt också.

Lillebror fick förresten sin fasta anställning bekräftad idag Han fyller 28 och har pluggat helt sjukt länge och är inte riktigt klar med examensarbetet innan han får sin Bachelor of Science och ingenjörsgrad eller vad det kallas i Elektroteknik.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-01 23:56:32 följande:
    Just det, minns att du nämnt din mamma innan! Det är imponerande faktiskt. Så har du bestämt vad du ska bli när du blir stor då?
    Eh, nej, jag har ingen aning ännu, men antar att jag får ge mig ut snart... Vill bara att min sambo ska komma in på högskolan först.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-03-02 00:02:47 följande:
    Godnatt alla!
    Godnatt, sov sött För det ska jag göra!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-02 00:28:26 följande:
    Okejdå! Men du skulle få för dig att ha en massa poliser i sängen så kan det ju vara en bra ide med en större säng, eller hur?
    Hehe, Mandi med en massa poliser i sängen {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_innocent}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-03 21:47:58 följande:
    Ja, det var statistik. Enkäten beror på vad för ämne vi vill analysera, sen ska vi använda oss av något dataprogram i hanteringen av enkäten. Äh, jag har inte tillräckligt med information om det än. Vi ska också sitta redan nu och öva matematiskt statistiska (vet inte ens om jag skrev det rätt) övningar inför ett prov som kommer om ett par månader. Jag hatar det här!!!
    Jag kan hjälpa dig gumman, detta är en del av vad jag jobbar med
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-03 22:40:06 följande:
    Inte ångsökt, bara lite isbjörnstittande... Räkna på du, snart kan du bjuda alla på en tråddödarkryssning med Hurtigruten på ett dagsverk framför dataskärmen Godnatt godnatt
    Ja vad bra, så gör vi; S-mannen bjuder!
  • Jagbyttenick

Nu ska jag dra igen, Loppan ska opereras imorgon bitti, ska väcka honom kl 06 - usch! Och så får han inget att äta eller dricka Och så måste vi åka bil tre mil bort för vårt fina universitetssjukhus har inga platser. Och sedan måste jag se på när de söver min son... Är inte alls sjukt rädd med tanke på att vår förra katt dog av narkos
    Men om ni håller era tumma litegrann så kommer allt kännas bättre.
    Puss på er!

• Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-03-03 23:35:10 följande:
    Det kommer gå så bra så, sonen gjorde samma operation när han var 11 månader och det var inga problem alls. Fick fick en väääääldigt pratglad unge efter det bara.. ibland önskar jag att de kunde ta bort rören så vi fick lite tys här hemma igen. *håller tummarna*
    Scratchy skrev 2010-03-03 23:23:21 följande:
    Lycka till imorgon! Det går säkert bra!
    Tack, allt har gått bra och han verkar må bra nu! Så himla skönt att det är över. Vi hoppas på pratglad kille vi Så jobbigt för honom att inte kunna kommunicera ordentligt.
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-03-03 23:56:41 följande:
    En miljon - en miljonär, eller för att göra det enklare för sig, en miljon - en rik jävel.
Svar på tråden Tråddödare forts....