Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-04 13:11:39 följande:
    Vad roligt! Mådde han bra när han vaknade upp?
    Han var lite groggy först och sedan fick han ett hysteriskt utbrott när vi var på väg ut och högg mig i armen som en hund, men det kan vara blodsockret som talade iom att han inte hade ätit på typ 14 timmar. Jag blir också bitsk när jag inte ätit
    Sedan har han varit ovanligt dämpad resten av dagen, men tror det är sömnbrist, imorgon är det nog high life igen
    Jag är helt utschasad efter denna dag iallafall...
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-04 19:19:53 följande:
    Vill du höra en rolig sak? Kamran kom hem till oss idag iklädd abaya och turban. När jag öppnade dörren så gav han mig en stor kram och en fet puss på kinden med följande mening: " Du behöver inga ...... till att ge dig migrän. Nöj dig med mig " Han är tokig.
    Kamran, är det din man? Väldigt rolig sak att göra
  • Jagbyttenick

Är det bara jag som inte känner den hära trevliga (?) människan?

jfsebastian skrev 2010-03-04 19:18:06 följande:
    Hej Bejb. Jag snubblar över hela FL verkar det som. Hur mår du? Hur mår mamma?
    Vem är du och har du dödat några trådar?
  • Jagbyttenick
    jfsebastian skrev 2010-03-04 20:58:38 följande:
    Jag dödar sextrådar i massor, och en del religiösa också. Själv då?
    Dödar inte så många trådar längre, men orkar inte anstränga mig heller Har hängt här i denna tråd sedan start och tycker vi är ett rätt härligt gäng människor härinne {#lang_emotions_sunny}
    Gillar ditt nick BTW Är Sci-fi/fantasy-"nörd" enligt vissa, men otroligt cool och bildad i ämnen enligt mig själv
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-03-04 23:10:37 följande:
    Ok.. det blir nog bra.   Mmm.. eller ligga på hans bröstkorg och höra hjärtat som slår, hans arm om en som gör att man känner sig trygg.
    Ja, den tar jag alltid till när jag inte kan sova, då tvingar jag sambon ligga så med mig fast han blir överhettad
  • Jagbyttenick

Var det någon som såg Sveriges värsta bilförare innan ikväll? Jag diggade det fina iranska mor och dotter-paret som var så härliga Mamman hade noll insikt i hur dåligt hon körde och bara skrattade åt allt, och dottern bara skakade på huvudet. De var underbara
    Och så hade de med två blonda tjejer som gjorde allt för att bekräfta dum blondin-myten, ojojoj

• Jagbyttenick

Hej och hå tråden!
    Isnogood: Jättefin tatuering - igen! Jag är superimponerad =)
    Midka: Bra tips det där med färgen!
    Roses: Skål på dig med!
    Velour: Du klarar det! Hoppas killkompisen vill leka med dig
    I helgen har vi full rulle som vanligt; imorgon ska vi köra en 25-milarunda och hälsa på först min pappa och sedan åka vidare och gratulera svärfar på födelsedagen och sedan hem igen i lagom tid till Melodifestivalen
    På söndag är vi bjudna hem till min mamma på middag, så vi kommer nog att vara där hela eftermiddagen och kvällen.
    På måndag ska jag tvätta hela kvällen för att tidigt på tisdag åka till Göteborg och stanna där över natten innan jag kommer hem igen på onsdag kväll.
    *pustar* Så jag ska faktiskt snart gå och lägga mig så jag får den vila jag behöver i helgen

Och ja, jag tycker också det är synd att Scratchy avreggade sig och att Fiona måste ta lite paus.

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-05 22:57:51 följande:
    Hej!!! Mår lilleman bra? Jag nästan utgår från det om ni ska göra så mycket under helgen... Du låter nästan som min kompis i Sthlm... Den stressiga storstaden... Ta det inte för hårt bara!!! By the way... Gbg.... nästan hos mig!
    Ja, han mår utmärkt, det är så himla skönt. Jag kände idag vilken lättnad det var att allt var över och att han mår bra, kände mig 10 cm längre och bra mycket lättare

Det är inte stressigt, det är bara kul Särskilt nu när vi suttit hemma i så många veckor för lilleman varit sjuk i ett.

Ja, vi har ju huvudkontoret i utkanten av GBG så jag får snällt ta och åka dit varannan månad ungefär. Lyckades boka in mig på fyrstjärnigt hotell mitt i smeten iallafall
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 22:57:47 följande:
    Hej Madicken Fullt upp ser jag, Skåne runt i morgon!
    Du kan din geografi ser jag
Svar på tråden Tråddödare forts....