Tråddödare forts....
Sedan har han varit ovanligt dämpad resten av dagen, men tror det är sömnbrist, imorgon är det nog high life igen
Jag är helt utschasad efter denna dag iallafall...
Är det bara jag som inte känner den hära trevliga (?) människan?

Var det någon som såg Sveriges värsta bilförare innan ikväll? Jag diggade det fina iranska mor och dotter-paret som var så härliga
Mamman hade noll insikt i hur dåligt hon körde och bara skrattade åt allt, och dottern bara skakade på huvudet. De var underbara
Och så hade de med två blonda tjejer som gjorde allt för att bekräfta dum blondin-myten, ojojoj ![]()
Hej och hå tråden!
Isnogood: Jättefin tatuering - igen! Jag är superimponerad =)
Midka: Bra tips det där med färgen!
Roses: Skål på dig med!
Velour: Du klarar det! Hoppas killkompisen vill leka med dig
I helgen har vi full rulle som vanligt; imorgon ska vi köra en 25-milarunda och hälsa på först min pappa och sedan åka vidare och gratulera svärfar på födelsedagen och sedan hem igen i lagom tid till Melodifestivalen
På söndag är vi bjudna hem till min mamma på middag, så vi kommer nog att vara där hela eftermiddagen och kvällen.
På måndag ska jag tvätta hela kvällen för att tidigt på tisdag åka till Göteborg och stanna där över natten innan jag kommer hem igen på onsdag kväll.
*pustar* Så jag ska faktiskt snart gå och lägga mig så jag får den vila jag behöver i helgen
Och ja, jag tycker också det är synd att Scratchy avreggade sig och att Fiona måste ta lite paus.
Och hej Sedek ![]()