Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-05 23:02:54 följande:
    Jag förstår, halft om halft på mage. *Visste inte att du hade så stor mage, men men* Gör det ont när det är ben direkt under nålen? Jag funderar ju på en text på revbenen, vänstersidan... Men drar mig lite för om det kommer göra FÖR ont...
    Beror ju på om du har låg eller hög smärttröskel. Jag höll på att svimma när jag gjorde två tatueringar på samma dag (en ifyllnad för tredje gången med ärrbildning under och en helt ny) och satt och körde konturer över svanken, då var det rätt smärtsamt, annars har jag aldrig tyckt det var så farligt. På överarmen hade jag problem att sitta stilla för jag tyckte det kittlades så mycket
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-05 23:04:42 följande:
    Så fint Och vad trevligt med hotell, särskilt hotellfrukosten
    Jag äter ju inte frukost, men på hotell brukar jag iallafall ta lite frukt eller nåt. Beror ju på hur sent det blivit kvällen innan, men denna gången åker jag med chefen så det borde ju bli lugnt
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 23:07:05 följande:
    Skåne runt går fort. Några gånger som jag bott i Lund och hunnit med både Helsingborg och Kristianstad och tillbaka till Lund på samma dag, smidigt, ni har det bra där nere. Ska ner i april till Smyge Hus, där är fint!
    Det är väl ungefär den rundan fast från Malmö och bort och runt Kristianstadstrakten.

Smygehuk är fint, det var många år sedan jag var där, funderar på att åka en runda åt det hållet i sommar.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 23:10:22 följande:
    Armen är man inte så smärtkänslig i, det går nog bra. Fast just revbenen, men jag vill ju ha den där... Blir säkert bra på armen också iofs. Kan man be han provtatuera lite, så man får känna på hur det känns?
    Ja, han brukar köra lite först och sedan fråga om man tror det går bra. Om du ångrar dig blir det ju bara en liten prick
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 23:25:23 följande:
    Alltså jag skojade om magen, ha    ha    ha. Hm, min humor verkar vara på topp nu igen Ok, men vad tror du om att provtatuera sig? Kan man göra en liten test bara, över revbenen så man vet om man pallar? Skriva m nått som inte syns?
    Om de kör utan bläck så blir det ju inte mer än ett varnligt litet sår. Be dem köra med det om du är orolig. Det är inget pinsamt.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-05 23:27:07 följande:
    Ja, DET har jag sagt. Men jag tog tillbaks det också och så har det förblivit Ja, den där båten som skönk i filmen Titanic. Undrar vad båten kallades eftersom den tydligen blev så känd att man t.o.m. gjorde en film om den
    *asg* Klockrent!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:24:25 följande:
    Det kan man absolut fråga dem, många tatuerare brukar köra på "tomgång" först, alltså att dom kör utan färg några mm så att man kan känna på ett ungefär hur det kommer vara Eller så har man min tatuerare som försökte övertala mig till att göra första tatueringen någon annan stans än på de känsligaste platserna man har på kroppen (Ska dit om en månad igen...då är det höger vad som ska färgläggas med svart pynt )
    Härligt! Vad ska du ha för motiv där? Måste nämna att min sambo också är imponerad av dina tatueringar
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-05 23:28:06 följande:
    Ah, tomgång låter bra! Perfekt! Så handlederna är känsligast?
    Nej, men halsen är väl?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-05 23:35:25 följande:
    Heheheh Jag älskar sjuka och udda kommentarer. Måste bättra på mina sjuka-kommentarerkunskaper.
    Gör det Jag är bra på sådana irl Nu ska jag sova. Får se om vi hörs imorgon...
    Trådkram och nördkram på er

Bitches!
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-06 21:47:35 följande:
    Sååå, gick rätt låt vidare?
    Nej, jag tyckte Pauline OCH Crucified Barbara skulle gå vidare. Taskigt att ställa dem mot varandra! Men Pauline var litelite bättre enligt mig eftersom jag gått och trallat på hennes låt sedan första gången jag hörde den. Är svag för 60-talsmusik
Svar på tråden Tråddödare forts....