Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-13 23:44:04 följande:
    Roses, jag har aldrig frågat dig vad de orden du har skrivit i din fotnot betyder. Är det nån sorts bön?
    Goda tankar, goda handlingar, goda ord Från Ahura Mazda. Har den överallt så jag påminner mig själv hela tiden. Behövs ibland. {#lang_emotions_wink}

Kommer snart. Ska fixa en sak.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-13 23:48:23 följande:
    kommer han klättra på stolarna?
    Ja, det också och så ska han "prata" med allt och alla. Gärna springa fram och tillbaka femtielva gånger. Sen älskar han att klättra på mig. Jag är hans klätterställning.
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-03-13 23:52:53 följande:
    Nä inte sprit, men gott och väl lite allergimedicin. Småbarn blir jättetrötta av det, ibland skriver doktorn ut allergiläkemedel just pga det. I alla fall inofficiellt...
    Åh, är det sant? Finns ju apotek på arlanda. Ska banne mig köpa och ge honom så han tuppar av annars kommer vi va halvdöda när vi är framme.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 23:59:47 följande:
    Jag är mer chockad över att din tro angående hans moral inte skakats tidigare
    Mäh dumma dig. Låt gubben va ifred. Han gör ju inget fel. Inte va taskiga nu.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 00:02:39 följande:
    Jag hade aldrig gett mig på att flyga med mitt lilltroll! Tvekar efter att ens ta stadsbuss! Men lycka till och hoppas ni får en behaglig flygtur!
    Jadu, det ska bli spännande imorgon och se vad han hittar på men jag ska köpa allergimedicin och ge honom....shoot me....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-14 00:08:14 följande:
    Man får väl säga sin åsikt
    Jag hinner inte med alla inlägg. Så fort jag gör nåt annat så har jag missat flera inlägg. Läste du inlägget jag skrev till dig angående din fråga om min sidfot?
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 00:09:18 följande:
    *pang*
    Om det ändå vore så lätt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-14 00:09:41 följande:
    Nähä...du ställer krav på en heartbroken tjej Då får jag söka en annan famn..
    Min? Please, Please, Please, Please, Please, Please ;)
  • I Blackrose I

Är ni medvetna att ni har skrivit över 500 inlägg ikväll?

Tror säkert att ni är uppe i 30,000 när jag kommer tillbax.

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 00:11:44 följande:
    Tror du får gå och lägga dig nu så du orkar med morgondagen!!! Själv fasar jag för att bli väckt 05.30 igen, han har börjat vakna så tidigt
    Ska snart ge honom hans nattvälling och byta på honom sista gången för natten, sen ska jag ut och röka en stund, ringa en kompis en stund, sen ska jag lägga mig. Brukar i coh för sig inte sova mer än 5-6timmar per natt i snitt så det är lugnt.
    Har aldrig varit varken kvällstrött eller morgontrött om det inte varit extrema fall.
Svar på tråden Tråddödare forts....