Inlägg från: Grizelda |Visa alla inlägg
  • Grizelda

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-04 21:39:46 följande:
    fan, scary!
    Men är hon på riktigt? Har inte lagt så mycket märke till henne innan, men har stött på henne i ett par trådar på sistone där hon varit sådär "sandlådestörig". Jag trodde hon körde med någon sorts 70-80-talistironi som jag är för gammal för att förstå...
  • Grizelda

Oj, dödade jag tråden nu? Peta, peta...

• Grizelda
    Jagbyttenick skrev 2010-01-04 23:33:42 följande:
    Hon är ju lite av en kändis här på FL, vann nyligen omröstning som minst populära medlem t.ex. Så mycket av det hon skriver är ju provocerande.
    Har just läst lite i handikappad förälder-tråden. Hu...
  • Grizelda

Nä, nu måste jag lägga mig! Fått rump-värk av allt sittande... Kommer säkert att drömma om analblekning .

• Grizelda
    Midka skrev 2010-01-06 20:07:47 följande:
    Faan vad sen jag är....
    Fast jag undrar ändå hur många sliskiga gubbar som sitter och r-nkar till sådana trådar... Örk.
  • Grizelda
    Midka skrev 2010-01-06 20:23:32 följande:
    Jag ska genast fråga vad min man håller på med! Fiska så där på blankaste Januari!!!
    Då måste du vara en god FL-medlem och kasta ut honom. Genast. Det går inte för sig att bo i Uddevalla och tro att man ska komma undan med sådant, oavsett om han är oskyldig eller inte. Det handlar om det kollektiva manliga icke-fiskar-ansvaret!
  • Grizelda
    Midka skrev 2010-01-06 20:33:53 följande:
    Min man hälsar att så länga han inte piskat på någon så tycker han inte att jag har fog att kasta ut han...Vad ska jag göra?? Hjälp mig....
    Att han säger emot dig är väl skäl nog? Och hur kan han veta att den där "någon" inte VILL ha pisk? Alltså är han fördomsfull också... Bara gråt ut här på FL, båda två, så kommer det att kännas bättre sedan  .
  • Grizelda
    Polly S skrev 2010-01-07 18:54:49 följande:
    där finns +/- eller bara bokstaven (ger olika poäng sen), och jag är osäker på om E verkligen motsvarar ett G?läste där ett år på high school men hade faktiskt bara An (OK, ett A -)
    Det påminner ju lite om Bolognasystemet som vi använder på högskolan. Fast där motsvarar A och B ett VG (MVG finns inte, men skulle ju vara A i så fall). C, D och E är olika varianter på ett godkänt betyg, och sedan finns det Fx som betyder "komplettering" och F som är underkänt.
Svar på tråden Tråddödare forts....