Inlägg från: Grizelda |Visa alla inlägg
  • Grizelda

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-07 19:28:07 följande:
    (å andra sidan var jag med om att "5:orna tog slut"...)
    Uj, är du också så gammal . Mina ungdomar tror inte mig när jag förklarar det gamla, relativa betygssystemet, där Stefan, Magnus, Lotta och jag slogs om de två femmorna i engelska... Nuförtiden verkar det ha gått åt andra hållet, och jag vet inte vilket som är värst. Såg något reportage i TV häromåret där en hel klass fått MVG i gympa, eftersom kriterierna var ungefär att delta med liv och lust, och att leda klassen i ett gympapass på ett trevligt sätt. På min tid skulle man banne mig hoppa höjd och stöta kula på SM-nivå för att få en femma...
  • Grizelda
    Polly S skrev 2010-01-07 22:04:48 följande:
    stenåldern minsann! hur var det då? nej, skämt åsido, ungefär hur gammal är du?vi i tråden varierar väl från 25 (Scratchy) till... Grizelda? *tittar sig omkring*
    Jag är här! Minns att det var spännande när vi uppfann elden! .
  • Grizelda
    Velour skrev 2010-01-07 22:34:21 följande:
    Dra av 15 min. för avklädning, påklädning och hänga tvätt. Men ändå rätt länge för en dusch. Det snabbaste jag någonsin har duschat har varit 20 min Det GÅR helt enkelt inte att duscha snabbare.
    20 minuter!! Jag brukar hinna duscha och tvätta håret i en normallång reklampaus.
  • Grizelda
    Scratchy skrev 2010-01-07 22:41:43 följande:
    Injicera...
    Oavsett vilket ord som används går det liksom ut på att han ska spruta något i henne... Men, inseminera hade jag absolut valt bort, det ordet kan väl bara ha en betydelse?
  • Grizelda
    Velour skrev 2010-01-07 22:51:14 följande:
    Vad är det?
    Det är den där gamle snuskgubben Freud. Han menade att folk ofta "råkar" säga fel så att de säger det de egentligen vill säga.
  • Grizelda

Oj, är det ingen nummerhämtare här?

• Grizelda

Får man göra sådant här på arbetstid?

Svar på tråden Tråddödare forts....