Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-09 01:31:26 följande:
    Vi kanske skulle göra name tags och fästa på oss!
    Jag har en som jag använder på konferenser och liknande med jobbet
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-09 01:34:31 följande:
    Nice! Då känner man sig extra viktig va?
    Ja lite Fast när vi hette vårt gamla företagsnamn hade jag en riktig i graverad metall, nu är det bara en av papper i en plasthållare med säkerhetsnål på baksidan. Då känner man sig utbytbar.
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 01:34:35 följande:
    jag har svårt för såna smeknamn IRL om jag ska vara ärlig!
    Sorry, sånt säger jag till alla mina vänner (även de jag minns namnet på )
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-09 01:35:50 följande:
    Ja ungefär! Jag var på en reunion för fyra år sen. Då hade jag inte träffat de allra flesta på tio år, så jag chockades flera gånger den kvällen. Helt klart en av de intressantaste upplevelserna
    Hade varit kul att gå på, vi hade inga reunions, kanske blir 15-år från nian eller nåt?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 01:40:07 följande:
    haha, jag har inga problem med att andra använder det, inte ens till mig (såvida de inte sätter 'lilla' framför...) men jag är nog inte så gullig av mig själv.
    Skönt, jag använder massor av sådana uttryck
  • Jagbyttenick

Och Lilla gumman hatar jag också, det tolkar jag enbart som nedvärderande - skulle aldrig få för mig att uttrycka mig så (utom om jag VILL vara elak {#lang_emotions_djavulsk}).

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-09 01:45:59 följande:
    Ha! Snäckan kallar mig min killkompis - som även han är malmöbo som dig Han och jag lärde känna varann här på FL också Ni kanske rentav känner varann!
    Kanske det
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 02:04:25 följande:
    jo, faktiskt. de tuffaste tjejerna i klassen när vi var 15 var iofs de som aldrig utbildade sig vidare, fick en radda barn med 4 olika pappor och blev tjocka, så i jämförelse med det är det kanske inte ngn jättekomplimang?
    Hehe, har en tjej som var coolast i högstadiet, hon gick nätt och jämt ur gymnasiet, skaffade barn och levde på soc. Såg att hon hade lagt upp bilder som hon tagit på The Studio (a la fotomodell) och hon ser så jäkla GAMMAL ut. Min sambo tyckte hon såg tio år äldre ut än mig, så tråkigt för henne att ha haft sin peak vid 15 års ålder liksom...
Svar på tråden Tråddödare forts....