Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Själv var jag nog snyggast mellan 20 och 25 men känner mig som snyggast nu! Trots trivselkilon och begynnande rynkor så har jag nu fått självkänslan man så desperat hade behövt då

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-09 02:14:16 följande:
    Ja, läggdags. Imorgon är det tänkt att jag och killen ska ta en promenad
    Ja då måste du vara utvilad ju!!! Jag måste också sova, det är meningen att jag ska ta han om sonen när han vaknar om fem timmar, måste sova lite innan dess.
    Nattinatti mina gummor
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 02:19:29 följande:
    5 timmars sömn är OK i veckorna, men på helgerna vill jag sova mer!
    Jo jag med, men eftersom jag sov elva timmar igår så fick tre timmar räcka idag. {#lang_emotions_undecided} Blir ju normala sju timmar per dygn om man jämnar ut det lite
    Sitter här med micrat kaffe från igår och försöker hålla mig vaken medans sonen tittar på I drömmarnas trädgård.
    Går inte solen upp numera? Det är ju fortfarande väldigt mörkt! Har jag helt förträngt hur det var nu under mina nästa tre lediga veckor?
    Tänkte ta med Loppan ut sen är/om det blir ljust, för att jag ska få vara vaken tills sambon vaknar så jag kan sova lite till
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 21:59:11 följande:
    /strong¶
    Tjaba, hur mås det här?
    Hello ladies
    Det är bra här, jag fick sova en stund mitt på dagen efter att ha varit ute i friska luften. Här var det "bara" minus fem grader, men det blåste 10 m/s så det var inte överdrivet mysigt precis. Vi värmde oss med varm choklad och ostmacka och sedan sov jag middag i två timmar

Isse: Stackare som har det sååå kallt *skickar värmande tankar*
    Ord blind: Stackars lillan, min kille är inte förtjust i kylan heller precis.

Nu har vi varit hos min mamma hela eftermiddagen/kvällen. Eftersom min morbror hade dubbelsidaig lunginflammation på julafton så firade vi med honom idag. Han hade köpt årets bästa julklapp till Loppan; ett bilgarage, komplett med bilar, hiss, biltvätt, rutchkana/ramp samt lampor och knappar som blinkar och låter Sam var överlycklig!
    Sedan blir jag alltid irriterad på min mamma för hon blir sjukt sentimental av ett glas vin typ. Men vi hade trevligt ändå!
    Nu ska vi äta snacks framför tv:n tror jag
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-09 22:02:45 följande:
    Tog ett nummer DIREKT!! Hejsan på dig
    Vad tror du jag postade för?
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-09 22:04:39 följande:
    Jag har sagt till henne tusen gånger att inte ge lillen choklad innan middag men hon fattar trög gamlingen. Sen det här att hon inte respekterar mina regler i mitt hem är det värsta. Som tur är så är maken på min sida så han brukar bråka med henne med jämna mellan rum också men hon är för trög&gammal att fatta. Nej, maken är ármani. Har du glömt att jag inte är ( irani "muslim" ). Iranier är nog världens största rasister genom tiderna om jag får vara ärlig. De flesta av oss får inte gifta sig med en annan "grupp". Äh, du fattar velour om ingen annan gör det ;)
    Så jäkla tråkigt att hon inte kan respektera dig och sin egen son!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-09 22:10:25 följande:
    Det lät som en underbar dag :) Har lovat mig själv att imorgon kväll ska jag och familjen ha det extra mysigt när dom kommer hem. killarna är helt galna i tält så idag har jag tagit fram tälten och gjort i ordning den mitt i vardasrummet. Har tänkt att vi ska äta middag inne i tältet :) Killarna kommer bli så glada. Längtar tills jag får se deras min
    Så himla mysigt
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-09 22:13:16 följande:
    Aha! Din luring Satt där gömd i väntan på rätt ögonblick....hehhehe...
    Precis, stalkar tråden i jakt på nummer Eller var det trevliga vänner att tjabba lite med?
Svar på tråden Tråddödare forts....