Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-08 22:02:32 följande:
    Ja, jag är tokkär i GIBBS och jag ska nog inte skriva vad jag känner för TONY. Kommer nog bli avstängd Min kompis har laddat ner säsong 6&7 till mig. Ska sätta mig ner ikväll med en påse ostbågar. Tror jag ska ha en filt under mig :p  NEJ, slår ännu hårdare :P
    Abby är min idol
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-08 22:08:33 följande:
    Abby? Hmm, men good då blir det mer TONY för mig :p
    Alltså, jag är inte kär i henne, men jag diggar hennes stil Tony är inte min typ. Däremot Booth i Bones *dregel*
  • Jagbyttenick
    Ord blind skrev 2010-01-08 22:16:48 följande:
    Han är väl "söt" men lite väl pojkaktig för min smak
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 01:04:22 följande:
    det kommer vid 30.
    Det kommer före trettio också Jag minns alltid ansikten och ofta namn också, men inte varifrån jag känner personen! Har hälsat glatt på en hel del kändisar pga det Det värsta är en gammal kollega som jag inte minns vad han heter, och det gör inte min kollega som också jobbade med honom heller! Skitpinsamt eftersom jag alltid springer på honom!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 01:24:42 följande:
    usch, vad hemskt det låter!
    Hehe, men jag minns ju honom väl och vi pratar alltid när vi stöter på varandra, jag vet bara inte vad han heter i förnamn {#lang_emotions_embarassed} Håller tummarna för att det är Magnus, men tänk om det är typ Patrik eller Fredrik eller nåt?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-09 01:30:14 följande:
    ja, jag har ju problem bara ni byter avatarer, så det blir nog samma här -eller så kallar jag er 'Velour', 'J hjärtar A' etc...
    Ja, men gör det, fast mitt nick är jobbigare än det riktiga.
    Jag har ett tips; kalla folk vännen eller gumman eller nåt sånt om namnet halkar
Svar på tråden Tråddödare forts....