Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-10 22:44:17 följande:
    Jaha, är det bara jag som är ledig imorgon och kan vara uppe till SENT?
    Japp, det är bara du Jag är inte ledig, men jag brukar vara uppe till sent ändå. Lite ångest över att behöva gå upp och ta bussen imorgon {#lang_emotions_undecided} Vet att det kommer var hundrasjuttioelva akutärenden i inkorgen när jag öppnar datorn {#lang_emotions_throwup} Ingen slow start, det är ett som är säkert iallafall...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-10 23:11:00 följande:
    Jo..tror att du har brunt/svart blod vid det här laget
    Hehe, ungefär. Annars tycker jag att jag har så dåligt med energi jämfört med mina vänner och kollegor.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-10 23:20:31 följande:
    J hjärtar A, kommer du ihåg horoskopen? Sidan jag hämtade dem ifrån har bestämt att inte publicera horoskopen längre!
    Ah, vad tråkigt, tänkte på det härom dagen.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-10 23:13:59 följande:
    Va? Finns det de med mer energi än dig? Det var oväntat!
    Ja, mycket mer energi, jag ligger ju bara på soffan när jag har en stund över
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-10 23:29:32 följande:
    Det är för att det finns nåt som heter VILA och då och då påminner kroppen om att det är dags för en sån De som inte vilar är inte mänskliga!
    Då känner jag många sådana omänniskor
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-10 23:31:40 följande:
    Bara du inte strävar efter att bli likadan Risken att gå i väggen ökar ju så.
    Ingen fara =) Men jag ska faktiskt gå till läkaren och kolla om jag har vitamin/mineralbrist samt ev fördoämnesintolerans i veckan, för jag känner mig så trött och hängig och uppsvälld jämt.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-10 23:35:24 följande:
    Vad är födoämnesintolerans? Fast så känner jag mig också!
    När man är intolerna, dvs inte allergisk, men inte tål något man äter så bra. Till exempel att man blir dålig i magen av produkter som innehåller laktos eller gluten.
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-01-10 23:36:22 följande:
    Nåväl. Nu ska Scratchy äntligen sova... hoppas det dröjer innan han behöver vakna igen... förmodligen till klockan nio imorgon...
    Nattinatt!
Svar på tråden Tråddödare forts....