Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-11 21:20:37 följande:
    ÅÅh, Biff!! Tack Isse Du får en sån av mig
    Jag vill med ha en sån, eller en sån här {#lang_emotions_coffee} Fy fabian vad jag är trött. Sova stötvis i drygt tre timmar och sedan jobba som en gnu hela dagen har den inverkan på mig har jag märkt. {#lang_emotions_ghost}
    Bara 75 mail i inkorgen när jag öppnade den dock. Tyvärr var hälften akuta ärenden och större delen av dagen har jag ägnat åt att rätta något jag trodde jag hade fixat i mitt febertillstånd före jul. Jaja, nu är det rätt iallafall.
    Hur har ni haft det idag?
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-11 21:28:58 följande:
    Isnogoods rör... Behöver hon en som kan rensa lite och har annonserat här Nu verkar det verkligen som att jag missat nått i tråden!!!
    Nu får du också ett hej
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-11 21:43:13 följande:
    Meh, till Åre?! Jag vill till nånstans där det är varmt och mysigt.
    Ja, men framför brasan med en drink är väl varmt och gott? 
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-11 21:42:41 följande:
    Inte mycket mildare här inte Gick upp 03:30, o då var det -11 ute, kl 05:40 så var det -15...sedan så har det legat på -15 till -18 som det är nu O inga tecken på att få något vatten i huset. Dubbel= -Har provat med att ha en kupevärmare på maxeffekt under diskbänken, har stått där i 5 timmar snart...men ingen skillnad...så det verkar sm om jag får öppna upp den stora plånboken jag inte har o ta ut rörmokare om det inte släpper den här veckan tyvär....
    Usch stackare, jag tycker vi har kallt med våra 18 grader, men du har det mycket värre
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-11 21:48:08 följande:
    Du kan ge resan till mig.. Jag vinner aldrig något (eller iaf mycket, mycket sällan...)
    Samma här, utom nr i tråden
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-11 21:50:11 följande:
    Jag ska i säng! Vi ses i mogon...
    Godnatt, snart ger jag upp också! {#lang_emotions_tomte}
Svar på tråden Tråddödare forts....