Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour; bara för att skryta lite har jag nu lagt upp lite nya bilder på Loppan

• Jagbyttenick

Hehe, ja så känner jag det ibland också Hihi, busiga ögon {#lang_emotions_innocent} Han är faktiskt en kopia av sin pappa samtidigt som han är jättelik mig som liten.

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-11 00:10:06 följande:
    Jaså? Vad coolt! Så du var lik din man när du var barn?
    Nej det är nog han som liknar en bebis {#lang_emotions_tongue_out}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-11 00:11:07 följande:
    Det fanns en forskning förut om att man dras (omedvetet) till en person som liknar/påminner om en själv.
    Velour skrev 2010-01-11 00:13:17 följande:
    Utseendemässigt.
    Det finns till och med ett uttryck för det; det kallas "giftastycke" när två personer liknar varandra och ser ut att höra ihop.
  • Jagbyttenick

Men ja, vi har samma hårfärg och ögonfärg så det finns ju likheter. När jag lärde känna honom hade vi till och med samma frisyr (långt rakt hår i mittbena!)

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-11 00:18:48 följande:
    Men mycket i ansiktsdragen liknar väl också, med tanke på att er son är en kopia av sin far samt lik dig när du var barn?
    Det tror jag faktiskt inte, vi ser rätt olika ut, men kombinationen av oss båda syns tydligt på sonen
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-11 12:34:44 följande:
    Men, jag som har lunchrast till 13:00 och så är ingen här   Dumma, dumma "trådvänner"
    *vinkar*
    Velour skrev 2010-01-11 00:28:40 följande:
    UUhh, kallt och tidigt...Men godnatt och trådkramar
    Ja det var det Och inte har jag sovit heller, tre-fyra timmar blev det till slut {#lang_emotions_undecided} 
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-01-11 20:01:33 följande:
    hej Ord Blind, J hjärtar A & och Velour! (är det fler här?)
    Hello ladies, och Scratchy! (qwerty och sedek får visa sig för att få ett hej )
Svar på tråden Tråddödare forts....