Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jag tror att hon behöver akut hjälp för det verkar inte vara nåt hon klarar av att bara prata igenom med en vän

• Velour
    Midka skrev 2010-02-14 22:02:55 följande:
    Ja, på ett sätt tror jag du har rätt. Jag hoppas att hennes man är hemma och att hon låter honom hjälpa henne. Det startade i torsdags och det kanske var tid att det skulle komma ut.
    Jag tror jag ska ringa henne...
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 22:04:24 följande:
    Hmmmm... tänk, jag såg en röd helikoper idag...
    AAwww{#lang_emotions_sunny} Fint försök till konversation! Den röda helikoptern är en riktig konversationsstartare
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-14 22:07:30 följande:
    gör det!
    Hjärtat bultar som faaaan! Men jag gör det nu.
  • Velour

Hej igen!

Ojoj vad det snackades! Jag vet inte hur mycket jag får säga i tråden men summa summarum är att hon verkligen inte mår bra. Verkligen inte. När jag hörde hennes röst...
    Men hon kommer komma till tråden själv snart

Fast några ljusglimtar hade vi ändå då vi kunde skratta lite åt vissa saker..NEJ, inte åt ER

• Velour
    Midka skrev 2010-02-15 00:03:11 följande:
    Hmmm, kan vi lita på det...?? Skulle det vara så så är det helt ok för min del!Skönt att du / ni är tillbaka. Det är inte lika roligt att höra att hon inte mår bra...
    Nej, vi snackade inte skit om er, men det är lätt att tänka så när jag skrev att vi skrattade åt vissa saker. Med vissa saker menade jag händelser utanför FL. Hennes killkompisar verkar roliga

Nej, hon mådde värre än jag trodde och jag fick tunghäfta alltför många gånger eftersom jag egentligen är skitdålig på att ha nåt bra att säga till människor i kris.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 00:05:37 följande:
    Hej tjejer Jo, velour övertalade mig att komma tillbaka en stund. Tack aziz. Verkligen. Puss. Lugnade ner maken också som satt och undrade vad det är med mig så nu har jag skickat honom isängs. :) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-15 00:11:44 följande:
    *vinkar försiktigt*Hej gumman!Det är visst lite åt helvete hör vi....men vi finns här!    
    Hahah, jag gillar den av de tre smileygubbarna som kastar en fjärde upp i luften, som har en butt crack
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 00:12:05 följande:
    Skönt att se er igen.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Dig också! Så du fick din glass till slut? Vem köpte åt dig? Och vad var det för glass?
Svar på tråden Tråddödare forts....