Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-15 00:14:26 följande:
    Visst är den kul!!! Varför valde de att dela just den kroppsdelen....
    {#lang_emotions_dreamer} 
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 00:14:10 följande:
    Hej aziz :)Det är lugnt. Gå och lägg dig gumman så du kommer upp imorgon :p Jag kämpar på så gott jag kan. Ska väl gå bra nån gång. Kram på dig med. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag förstår att det är lugnt, så mycket stryk som mitt öra fick!{#lang_emotions_tongue_out}

*skäääämtaaa*
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-15 00:20:30 följande:
    Go natt på er andra oxå!
    Kram och sov gott
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 00:20:40 följande:
    Hahah Hur gammal är din man förresten?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 00:22:44 följande:
    :ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp" Kheyli delet bekhad. Dokhtar be in nazi och ghashangi. " Översättning: Jag som har världens finaste röst. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 00:27:19 följande:
    Japp.. sonens nya bff och hans kollega, män i blått.. so hot! Vi åt hallonsorbet. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad är bff?

Hallonsorbet? Kunde du inte ha valt choklad eller? Näää, nu blev jag besviken. Jag som förväntade mig choklad *surar*

• Velour
    Roses skrev 2010-02-15 00:29:10 följande:
    Velour: Han blir snart en gammal gubbe Fyller 37 om nån månad. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja fyyyy vad gammalt!

Pssst...min exman fyller 39 i år (han är åtta år äldre än mig).
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 00:35:34 följande:
    Det är min också ( 7år för att va exakt ) Ny trend? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Äh, män har i alla tider sökt sig till lammkött{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 00:37:04 följande:
    Best friend forever.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ah, i den åldern man har bästisar. Det var tider det...Visst har man det även i vuxen ålder men då är det ju lite töntigt att säga "bästis". Närmaste vän kanske låter mer vuxet eller nåt.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 00:38:08 följande:
    han är bara ett år äldre än mig.. gammal gubbe. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Idag fick du utstå mycket åldersnegativiteter. Men det vet du ju, att en kvinna aldrig blir äldre än 25
Svar på tråden Tråddödare forts....