Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-15 23:11:17 följande:
     "Tålamod är en dygd för den rättfärdige" " Oh herre ge mig tålamod att hantera Velour den opryda"Sedeks bok 1:1-2
    Meeeen, varför blandar du in MIG?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:11:35 följande:
    Haha.. för att jag är så duktig på att rimma eller? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Eeeh...vi säger så...
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 23:13:10 följande:
    Du ser, du har också humör. Puss på dig. Är jag på det humöret är det ingen hittils som har slagit mig. Skryter. Jag kan va otrolig ful i munnen sen kan du läsa min "ängel" sida i religion-forumet då fattar du hur svårt det är och sätta en stämpel på mig. Jag kan va moral-tanten nummer 1 sen kan jag va så otrolig *biiiiiiiiipp* Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag behöver inte bevisa för mig själv att jag har humor Och ett jädra humör, det har jag också fast inte lika jädrigt som ditt.

Jag har inte satt stämpel på dig. Du kallade dig själv fördärvad så då gjorde jag också det{#lang_emotions_tongue_out}

Jag pratade med dig inatt och det tyckte jag räckte för att få en lite tydligare bild- än så länge Puss!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:15:08 följande:
    Jag åt alltså först en banan, nu äter jag digestive. Nej, juice. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah, trodde faktiskt att du satt med bananen i ena handen och digestiven i andra och tog varannan tugga banan och varannan tugga digestive
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 23:16:51 följande:
    Jag vet. En sak om dig på riktigt, du är karaktärsfast Alltså det är bra, om du undrar.
    Vad betyder karaktärsfast?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:17:24 följande:
    Hahaha.. nej, berätt nu varför. Jag lyssnar förväntansfullt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag pratade om hur upphetsande det är med ljusa sommarnätter (angående kryssning) och du pratade om att vara näck på däck (vilket rimmade). Och då tänkte jag komma efter dig trots att du är tjej. The end!

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:19:46 följande:
    Jag trodde, du trodde att jag hade banan på digestivekexen.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Roliga bilder man får av varann såhär på nätet

Gå och kissa och sen rök och sen rör du dig hit A.S.A.P.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 23:22:05 följande:
    Jo snacka om bilder...
    De bilder DU får upp är jag nog inte redo att veta

Så, vad betyder karaktärsfast?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:22:30 följande:
    Att du är de du är.. alltid. Typ.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jo, men det anade jag också att det betydde...men ville inte gissa ifall jag hade fel. Men det måste gå att förklara lite mer utförligt än så?

*Att jag står fast vid mina principer?
    *Jag jag har svårt för att förändra mig?

etc...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 23:24:34 följande:
    Eftersom jag tappar all intelligens när jag loggar in på FL, och speciellt efter kl 21... Så... , nej nu skyller jag ifrån mig.Att du är "konstant" du håller ihop, you makes sense med vad du säger, gör och hur du uttrycker dig.
    Nu var du lite charmig{#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Tråddödare forts....