Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-15 22:58:28 följande:
    Mmm.. och man kan.. hmmm.. umgås ute på däck, helt näck. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Fan Mandi! Akta så jag inte kommer efter dig, trots att du är tjej
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 22:59:56 följande:
    Ett minikals, vore inte illa. Kommer på att jag gör med dig som med sonen, rättar vissa ord genom att svara med nästan samma mening. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jaja, en/ett...same same
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 23:00:19 följande:
    Hmmmm, tack velour för det. Under natthimmeln 69:a show med mig&sedek. * Drömmer vidare * :pMen fan kan ni ta och svara på kryssningen så jag inte behöver hålla igen så mycket? Urinblåsan spricker snart så mycket som jag håller i mig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag svarade ju!! Är det inte liiiite för tidigt att bestämma nåt 100%? Dessutom måste vi ju även checka med de som inte varit här ikväll.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:00:53 följande:
    Jag är trött och småhungrig, nån som har någon bra lösning på mina problem.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nudlar!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 23:02:11 följande:
    Men om Fiona inte kan då hon jobbar som lärare och juni är bättre för henne och alla andra kan juni så är det väl juni som gäller eller? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Midka kanske kunde skriva nåt i TS med stora FETA bokstäver så att när de andra tittar in så kan de se vad som gäller.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 23:05:52 följande:
    "Det ni gör mot mig, skal även bli gjort mot er" Omgjord bibeltext - av Sedek, den rättfärdige.
    Men du pekpinnade mig inte. Du försökte få mig att tro att jag är opryd
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 23:06:25 följande:
    Okej då, har du inte fattat att jag hatar att vänta? Tålamod är inte min starkaste sida. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ok Sedek, är det nånstans du har användning av bibelcitat så är det HÄR. Predika nu för Roses om tålamod
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 23:07:49 följande:
    Tyvärr har jag 250gr för lite för att du ska göra det mot mig som jag tänker göra mot dig...... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahah Den var faktiskt bra!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 23:08:26 följande:
    Men du ÄR ju opryd, egentligen, bakom dina solglasögon. Här försöks ingen ting, jag bara påpekar vad som är.
    "I am all that you see! I am all that you want me to be! (låttext){#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 23:09:09 följande:
    *käkar digestive kex och banan*Mmm.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det var nytt (för mig). Mjölk till eller?
Svar på tråden Tråddödare forts....