Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-15 22:47:01 följande:
    då har vi också slutat.
    Bra! Men om det ändå blir maj då?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 22:48:19 följande:
    Precis!! Det är så jag tänker, jag åker hellre båt på sommaren så jag kan hoppa i vattnet om det händer nått och slippa frysa ihjäl. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Seriöst? Fast det är ju bra tänkt egentligen.

Jag tror att båt är enda transportmedlet som jag inte blir nervös i. För ett par år sen åkte jag och några på kryssning mitt i december och det stormade rejält. Så rejält att vi fick hålla i oss för att inte rulla till andra sidan dansgolvet Min kompis mådde inte så bra där. Det var också första gången hon åkte på kryssning.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-15 22:48:11 följande:
    nope, läggdags!ha det bra och sov gott!
    Vill du också ha en nördkram? Ok, nördkraaam!

Sov sött
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:49:11 följande:
    HÖRRENI, Ni får Maj & Juni pantertanterna....... 60 dagar minst och välja mellan. Nåt borde passa annars får ni med mig att göra. Inga fler val. Fattad? Maj el Juni.  puss på er. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Grejen är att det egentligen är skitsvårt att veta med säkerhet NU. Fiona jobbar ju som lärare och då kan man ju inte gå ifrån när man vill och jag vet inte hur mitt schema för maj ser ut just nu.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 22:52:42 följande:
    Oj vad många kommentarer jag kom på nu... *Biter mig i läppen och tänker kristliga tankar om moral, Velour och andra läsares ögon*
    Det går inte att tänka okristliga tankar om mig ändå. Jag är såååå pryyyd!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 22:53:46 följande:
    Jag har åkt båt varannan helg hela vinter.. Men föedrar att åka på sommaren, helt klart. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det jag gillar med sommarkryssningar är den ljusa natthimlen. Så jädra upphetsande
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-15 22:55:01 följande:
    Jag fyller år i juni..   Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Yes you do babe! Vi kan ha en liten minikalas för dig där
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 22:57:13 följande:
    Hehe! You naughty, naughty girl. Det är det som är så störande, för du ääääär inte så pryd som du framställer dig när Rose är här.
    VA? Det är ju JAG som står där med pekpinnen!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 22:58:04 följande:
    HÖRRNI, Inte byta ämne nu. Passar Juni bättre så kan vi väl bestämma Juni NU eller? Då har ni 30 dagar och bråka om. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vi har ju inte frågat de som inte varit här ikväll.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 22:57:44 följande:
    Prydheten som bortblåst
    Jo, pryd är jag fortfarande och det beror alldeles på vad det gäller. Så det så.
Svar på tråden Tråddödare forts....