Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Hahah, jag var ju där med killkompisen och han i sin tur hade med sig sina killkompisar varav den ena har jag precis blivit bekant med. Söt och pluggar historia i samma universitet.

Så fick han för sig att jag skulle lära honom att laga persiska rätter Visst sa jag men blev skitnervös för jag har inte lagat någon persisk rätt sen ungefär fem år tillbaka. Snacka om att jag fick prestationsångest. Så, hur ska jag göra nu då? Jag har ju lovat honom det nu....

• Velour
    Roses skrev 2010-02-17 21:07:36 följande:
    Jag lämnar er för ikväll.Ha en fortsat trevlig kväll.Kram. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Varför?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 21:13:30 följande:
    Du får väl öva hemma först och lära honom sen Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Tänkte inte så långt Utan blev mer ställd där och sen helt blockerad i huvudet - vilket höll i sig tills du kom på den briljanta idén
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-17 21:13:55 följande:
    Människan tror det finns över 2miljon muslimer i Sverige. I själva verket finns det 500.000 troende muslimer som är aktiva i olika muslimska verksamheter. Där har han misslyckats med tolkningen nåt enormt. Han säger att våldtäckter i Sverige begås enbart av muslim/invandrare/mellanöster och pekar på BRÅS statistik. Där misslyckades han nåt enormt efter att BRÅ kom fram och sa att han har misstolkat statistiket nåt enormt. Så hur ska människan kunna föra ett vettig presentation av sitt parti med alla dessa fel han gör hit och dit. Det enda hans parti är byggd på är HAT. Det enda han får poäng får är hatet hos olika svenska grupper som växer i och med lågkonjukturen. Han snackar skit om muslimer/invandrare och då får han röster från vissa svenskar som vill bli av med invandrarna av olika skäl. Jag har sagt det innan också. Han kan ta sin parti och stoppa .............................. Förnekar absolut inte att dom är populära hos vissa men då är dessa människor/individer lika blåsta som herr. Åkesson. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Precis...Men jag tror inte att det finns 500.000 aktiva muslimer, utan den siffran måste väl vara lägre?

Det var en kille som tänkte ställa en fråga till honom och då sak Jimmie: Du ser ju svensk och assimilerad ut
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-17 21:14:42 följande:
    Det skulle man kunna tänka sig, eller nått annat också, eller lite av varje, eller ja alltså FL kanske registrerar politisk åsikt och jag vill inte ha det på min rulle
    Nej det gör de inte. Vore intressant att veta vad du röstar på och vilka partier du gillar.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-17 21:16:32 följande:
    Hahah, tack! Men jag tror att det är på tiden att jag uppdaterar mina kokkunskaper i persiska rätter

Vad för bok ska du läsa?

Jag kan tänka mig att läsa böcker om jag hade ett läsrum á la den som Sedek beskrev för en tid sen
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-17 21:18:36 följande:
    Har sovit grymt dåligt i det sista. Ligger vaken på nätterna och funderar, kan inte sova...Ska försöka lägga mig i tid, koppla av o inte fylla mig med intryck från en skärm som lyser o skriver och har sig.Godnatt på er och sov så gott
    Det var ju inte roligt! Men kl. 21.23?? Det var väl lite väl tidigt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-17 21:22:24 följande:
    Jag är inte så insatt i politiken, inte tillräckligt för att det ska bli intressant och inte ännu. Kommer vare sig jag vill eller inte engagera mig mer iom att jag pluggar. Nu loggar jag ut, vi kanske hörs i morgon igen.Natti natti!
    Okej!

Godnatt och ha det så bra
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-17 21:26:23 följande:
    Godnatt godnatt o ha en bra kväll!Hälsa Scratchy när han dyker upp.Puss?
    Jag ska hälsa honom.

Du får en puss på kinden
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-17 21:27:19 följande:
    Du vet ju hur galen jag är i persiska historian och litteratur så svaret på din fråga blir: Från faderns harem till Khomeinis Iran av Setareh Farman farmajan. Ka---- gjorde reklam för den för en tid sen och idag såg jag den i en antikbutik nära där jag jobbar så jag köpte den. Ska bli intressant och läsa den. Har hört att den ska va otroligt bra. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Intressant. Måste vara en tjock bok eller hur?
Svar på tråden Tråddödare forts....