Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-17 22:40:42 följande:
    Har du kollat det sista jag skrivit i min blogg.. det måste du göra. Vet inte vad jag ska säga om det hela, är arg. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad sjukt! Ska man kunna ljuga så lätt och ska en åklagare åtminstone inte kräva liter mer underlag för det man ljuger om?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 22:48:53 följande:
    Folk kommer väl för att träffas och prata, maten är väl inte det viktigaste? Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Nej inte det viktigaste men tillräckligt viktigt. Om jag t.ex. bjuder hem folk till middag och den inte bli ätbar, ja då skulle jag må riktigt dåligt. De kanske inte skulle reagera som mig, men jag som värdinna....Usch fy..Än så länge har det inte hänt iaf
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 22:54:19 följande:
    Antar det, eftersom det är en kronisk sjukdom jag har.. Just nu sitter jag och äter lätt rostad macka utan något på, såå gott..   Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det var ju inte så kul, men hoppas iaf att du får behålla den lilla mackan
  • Velour

Jag förstår inte ett beteende på Facebook. Varför skickar folk vänskapsförfrågningar om de inte har för avsikt att skriva till mig/ha nån form av kontakt med mig? Vad ska jag ha för nytta av att ha dem på min vänlista? Som dekoration?

Nä, skicka förfrågningar enbart till de ni VILL ha kontakt med för i h****e!!!

*Avreaktion 3*

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-17 22:56:08 följande:
    Hej Velour! Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Hej khoshtip! Haft det bra på jobbet idag? När kom du hem? Ska du jobba imorgon också?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 22:55:51 följande:
    Vi får väl se vad han säger, jag fick ju lämna min version på det hela och det är ju upp till honom vad han vill tro på.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag hoppas att han inte är så onormal som han har framtställts.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 22:58:50 följande:
    Samma här, jag skulle få panik om jag inte tyckte att maten var ok. Men ändå älskar jag att bjuda hem folk och laga mat. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Då kommer jag med en gång!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-17 23:02:17 följande:
    Ja, det var okej, men jag hann inte ställa om dygnet till att jobba dag (hade bara en natt på mig) så jag hann bara sova två timmar i natt. Imorgon tror jag att jag är ledig. Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Men oj! Det var inte kul. Antar att du är helt förstörd av trötthet nu. Hoppas du är ledig imorgon så att du får ta det lite lugnt och ta igen dig

Du skulle ju förresten skicka Alla hjärtans dag-presenter till oss. Jag orkar inte vänta längre! Skicka nu då
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 23:03:40 följande:
    Åklagaren. Framställts..?  anser du att jag sitter och "svärta" ner honom? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja åklagaren.

Nej, jag menar inte såååå, att du ljuger..det var inte det jag menade. Men det kanske visar sig att han är lite mänsklig trots allt. Vi får väl se vad han säger när han tittat på vad du har skrivit.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 23:04:41 följande:
    Du få komma i morron, nu är det för sent. Har du snygga kompisar med dig så är det bara en bonus.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag kan ta med han jag ska laga mat för!
Svar på tråden Tråddödare forts....