Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-17 23:08:39 följande:
    Men jag tror inte jag har skrivit något om åklagaren förrutom att han ska granska fallet. Han kommer nog i första han att kolla på vad det finns för bevis och vad vittnena har att säga. Finns det inte bevis nog för att han tror på en vinnande dom så läggs det ner. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    OK.

Men vad tror din advokat? Vad ser h*n för utsikter?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 23:08:43 följande:
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Heheheh, jag tog nyss bort de jag aldrig har kontakt med. Så det så!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 23:09:11 följande:
    Ska du inte ha honom för dig själv.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej...Han ÄR söt, snäll och smart, men jag tror inte att vi är varandras typer
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 23:19:38 följande:
    Hon vågar inte sia, hon sa att de mest solklara fall kan läggas ner och sen kan de fall som hon inte alls trott på gå upp i rätten och vinna. Så jag tänker försöka att inte grubbla på det utan ta det när det kommer. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ok, vi får hoppas att det löser sig till din fördel
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 23:20:17 följande:
    Du få lägga till mig istället.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag har inget minne av att du gav mig ditt efternamn...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 23:23:35 följande:
    Låter inte som min typ heller.. söt? Han ska fan vara snygg.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men han kanske är snygg i dina ögon, vem vet? Hur ser din drömman ut förresten? Har du ens några kriterier för hur din drömman ska se ut?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-17 23:28:25 följande:
    Som scratchy.. Har för mig vi disskuterade det nån kväll, men nej.. det har jag inte. Eller jo det har jag, men orkar inte skriva dom igen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vilken surprise att du nämnde Scratchy

Har vi diskuterat hur vår drömman ska se ut? Det kommer jag inte ihåg alls{#lang_emotions_undecided}

Men ok, vi kan ta det nån annan gång. Eller så låter vi det räcka med Scratchy. Han är trots allt snygg
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 23:31:20 följande:
    Ja, det är rätt, jag borde nästan göra det också. Men så är jag en nyfiken jäkel och vill kunna snoka Nu har jag äntligen fått gjort det jag skulle eftersom jag "jobbat" hemifrån idag. Fick ihop nästan åtta timmar under dagens lopp så det är väl godkänt? Att jag prioriterade sonen som hade över 40 graders feber och mig själv som också är förkyld är inte så konstigt. Hade nog aldrig klarat att ha det så här varje dag dock. Jo om jag fick jobba precis vilken tid på dygnet som helst förstås Nu ska jag sova en stund så jag hinner jobba förmiddagen imorgon, måste VAB:a imorgon eftermiddag eftersom sambon måste till arbetsförnedringen... Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Vilken disciplin du har på dig själv. Du har ju varit jätteduktig idag Skönt att kunna arbeta hemifrån ibland.

Men stackars mannen...arbetsförnedringen...Jag hade faktiskt tänkt jobba där nån gång, men vet inte om jag skulle palla att jobba där så länge. Det är jobbigt att som handläggare följa regler man inte håller med om.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-17 23:32:26 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m50670259.html Såhär kanske? *dreglar lite* Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Hahaha, jag röstade i den tråden. Röstade på att han inte är min typ men inte ful heller

Fast den här "laga-mat-killen" ser inte alls ut så. Han är jättelång, jättesmal och riktigt blond. Han är ryss också. Kommer inte ihåg om han är halvryss eller helryss.
Svar på tråden Tråddödare forts....