Heeeej Jo jag har sett lite, ska inboxa eller göra inlägg eller vad som nu krävs för att få vara med i innegänget Lite kulturella diskussioner idag ser jag?!
Du är liksom redan inne så att säga. Du var ju med från början till skillnad från mig och Roses. Även Mandi var ju inne före mig.
Kan man göra det?Jag ligger hopplöst efter när det gäller datorer och internet....Jag tänkte att när du har alla adresserna så skickar du ut ett mail till alla.När jag får mailet kan jag klicka på "svara alla" och då kommer både du och alla andra se innehållet i mitt svar.Har du en enklare lösning är jag helt öppen för det!
Haha Glömde tipsa om en del ingredienser eftersom du inte har proteinpulver i, som är ganska sött och välsmakande.Du kan ha några matskedar glass iEn eller två bananerLiiiite socker eller nått sötande i alla fallGlass är nog hetaste tipset, du får dessutom en massa kalorier därifrån, som du behöver.
Jag önskar att det mig du ordinerade glass och annat sött till
Eller så kan en person vara i mitten så borde det gå snabbare. En mailar ut allt och tar tillbaka svaren. Kommer gå på halva tiden. Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
Jag HÅLLER MED DIG I ALLT du skriver men fortfarande är det dina erfarenheter och människorna du har träffat. Jag säger inte att iranier är helgonförklarade NEJ men jag godkänner inte att ALLA ÄR som du beskriver. Det är precis som om jag skulle skriva ATT ALLA svenskar är si och så. Det går inte. Jag vet att iranier har MÅNGA brister men dom personer som har räddat mig när jag har mått som värst har varit just iranier kille eller tjej. Jag ska inte försöka ändra din uppfattning. Det får du ha kvar om du vill men det är absolut ingenting jag kan relatera till. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Precis, mina erfarenheter och det är väl det som är bra egentligen? För tänk om alla hade haft samma upplevelser som mig, fan vad mer tragiskt det skulle vara. Skönt att veta att det finns en och annan solskenshistoria trots allt.
Det man kan göra här på fl är att en skriver ett blogginlägg och sen kan alla kommentera, som en tråd fast det är i en blogg istället.. om ni fattar. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
Japp! Det gjorde jag en gång när det var tal om FL-gala. Men det blev lite struligt. Fast vi kan väl försöka igen, vi är ju så få den här gången mot sist jag öppnade blogg för träff.
Hehe, du får lyssna på det i morgon då... Fat Fighters, Dust!!!Nu ska jag lägga mig, vet inte om jag missat nått här, epost?, inlägg? Flaskpost? vad ska jag göra?KOllar in i morgon annars.